• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مدير عامل سازمان اتوبوس راني شهرداري اروميه ؛ جایگاه های فروش و شارژ کارت بلیط الکترونیکی در شهر افزایش می یابد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مدير عامل سازمان اتوبوس راني شهرداري اروميه ؛ جایگاه های فروش و شارژ کارت بلیط الکترونیکی در شهر افزایش می یابد

به گزارش روابط عمومي  شهرداری ارومیه ؛  ناصر سعيد آبادي  بيان كرد:  برای افزایش فرهنگ استفاده از کارت بلیط الکترونیکی در پرداخت کرایه اتوبوس های درون شهری و به منظور ایجاد خدمات و تسهیلات به شهروندان گرامی به لحاظ در دسترس بودن محل های شارژ و فروش کارت بلیط الکترونیکی خصوصا در اماکن عمومی طرح ایجاد مرکز فروش و شارژ کارت بلیط الکترونیکی در محل باغ رضوان و مصلی امام خمینی (ره) راه اندازی شده و به شهروندان ارائه خدمات می گردد.

وي با بیان اینکه جایگاه های فروش و شارژ کارت بلیط الکترونیکی در شهر  افزایش می یابد، عنوان كرد:  بر اساس جلسات هماهنگی بین سازمان اتوبوسرانی با مسئولین انجمن دفاتر پیشخوان شهر ارومیه طرف قرارداد با سازمان مقرر گردیده نسبت به فروش و شارژ کارت در داخل اتوبوسها- مدارس مقطع دبیرستان- ادارات و مجتمع های مسکونی نیز اقدام شود.

مدير عامل سازمان اتوبوسراني شهرداري اروميه تصریح کرد: استفاده از کارت بلیط الکترونیکی در پرداخت کرایه سفرهای درون شهری می تواند علاوه بر کاهش هزینه ها موجب کاهش تخلفات اخذ کرایه اضافی، کاهش زمان سفر و مدیریت و برنامه ریزی دقیق در نحوه خدمات دهی ناوگان اتوبوسرانی را فراهم سازد.

 وي  خاطر نشان كرد:  در راستاي زيبا سازي  و ايجاد منظر زيبا در شهر باجه هاي شارژ کارت بلیط الکترونیکی با  طرح هاي جديد رنگ آميزي شد .

Print
1697 رتبه بندی این مطلب:
4/0
دی ان ان