• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه: رانندگان تاکسی توسط 4 گشت نظارت می شوند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه: رانندگان تاکسی توسط 4 گشت نظارت می شوند

فخرالدین معصوم زاده با بیان اینکه کرایه های تاکسی ارومیه در سال جاری بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر ارومیه افزایش می یابد، اظهار کرد: در سال جاری هنوز کرایه های تاکسی افزایش نیافته است.

وی با بیان اینکه افزایش خود سرانه کرایه تاکسی ها از سوی برخی رانندگان در معابر ارومیه با گشت های نظارتی و سامانه پیامکی به شماره 30005289  و شکایت مکتوب به سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه گزارش داده می شود، افزود: با رانندگان متخلف با صدور جریمه ویا لغو پروانه برخورد می شود.

معصوم زاده درباره ضرورت رند بودن قیمت اعلام شده افزایشی به دلیل ایجاد نشدن مشکل کمبود پول خرد، اظهار کرد: نرخ کرایه ها افزایش نیافته است و درصورت افزایش قیمت ها رند اعلام می شود.

وی با بیان اینکه که کرایه تاکسی با هدف حمایت از رانندگان تاکسی افزایش می یابد، گفت:  رای توسعه و حمایت از تعاونی تاکسیداران نیز تلاش می کنیم.

مدیر عامل سازمان تاکسی رانی شهرداری ارومیه ادامه داد: با اجرای طرح کارت خوان الکترونیک تاکسی های شهری ارومیه در نیمه دوم سال جاری مشکل کمبود پول خرد برای پرداخت کرایه رفع خواهد شد.

 وی با اشاره به تاکسی های فعال در شهر ارومیه،  افزود: در شهر ارومیه یک هزارو 1248تاکسی تلفنی، یک هزارو 268 تاکسی خطی و دو هزارو 612 تاکسی گردشگری مشغول به فعالیت هستند که این تاکسی ها به ترتیب در روز به طور میانگین 35 نفر ،  100 نفر و 80 نفر را در سطح شهر جا به جا می کنند .

Print
1128 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان