• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه: ایجاد نگرش ساختاری به رفع معضل ترافیک
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه: ایجاد نگرش ساختاری به رفع معضل ترافیک

عربعلی بهمن خواه اظهار داشت: رشد جمعیت شهری و به دنبال آن افزایش در تردد وسایط نقلیه در محورهای مواصلاتی درون و برون شهری باعث بروز برخی مشکلات ترافیکی در شهرهای بزرگ شده است.

وی تصریح کرد: برای برون رفت از این بن بست ترافیکی بایستی نگرش مدیریت شهری به معضل پیش آمده نگرشی ساختاری باشد.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه افزود : با بررسی عملکرد شهرداری ارومیه در ماه های اخیر در راستای ارائه خدمات مناسب در حوزه شهری و ارتقای رضایتمندی همشهریان شاهد تحول و شکل‌گیری شریانهای ارتباطی جدید با دانش روز هستیم.

بهمن خواه خاطرنشان کرد: در این راستا عملیات برداشت میدان مولوی جهت احداث تقاطع سه سطحه  در دستور کار این سازمان قرار گرفت که به همت اکیپ های این سازمان عملیات برداشت این دروازه پرترافیک شهری در عرض 12 ساعت صورت گرفت.

وی در خصوص عملکرد ماه‌های پسین سازمان مطبوعش، افزود: زیرسازی خیابان رشادت و کوچه‌های منتهی به آن ،زیرسازی محوطه کتابخانه پارک قائم و بستر سازی و خاک‌ریزی و زیرسازی ضلع شمالی تقاطع غیر همسطح مادر از جمله این اقدامات این سازمان است.

بهمن خواه به احداث پیست اسکیت در پارک دانشجوی ارومیه اشاره کرد و افزود عملیات احداث این پیست به متراژ 500 متر مربع به منظور ایجاد محیطی امن و مطمئن برای علاقمندان به این ورزش در حال اجرا است.

وی همچنین از جدول گذاری و آبرو سازی به منظور تقسیم محوطه ،پیادروها ، فضای سبز و جمع‌آوری آبهای سطحی خیابان در حال احداث 16 متری پارک دانشجو خبر داد و گفت: تا به حال یک هزار و 200 متر جدول گذاری این پروژه انجام گرفته و ادامه مسیر جدول گذاری در دست اقدام است.

         
Print
1268 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان