• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تجلیل از شهردار آبادگر ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تجلیل از شهردار آبادگر ارومیه

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه، در این مراسم که با حضور جمعی از اعضاء شورای شهر، مدیران و معاونان و پرسنل سازمانهای شهرداری برگزار شد، با اهداء لوح، مدال و هدایایی از محمد حضرت پور شهردار به جهت تحولی که در چهره شهر از بابت عمران و آبادانی یک سال اخیر ایجاد کرده و نیزخانواده وی به سبب صبوری و حمایت هایشان تقدیر ویژه به عمل آمد.
در این مراسم همچنین لوحی نیز از طرف خانواده بزرگ شهرداری ارومیه به حضرت پور اهداء شد که متن آن به این قرار است:
جناب آقای حضرت پور شهردار خدوم ارومیه
ابادگر؛
تاریخ شهرمان را ورق می زنیم. انقلاب اسلامی مان، به رهبری حضرت امام خمینی(ره) تازه به بار نشسته بود و نظام نوپای جمهوری اسلامی از داخل مورد تهاجم کج فهمان و ناصالحان بود.و روزی از همین روزها، آقا مهدی شهردار شبانه روزی کوچه های خاکی مان بود و تکیه گاه دلهایمان و هزاران آرزو و رویا همراه با دردهای جانکاه، خوابش را ربوده بود. با تنی خسته چون کوه ایستاده، چشم تا افق های دورادور دوخته بود. در همین زمان خصم دیوسیرت از هرسو به نظام و سرزمین خدایی مان حمله ور گشت و فرصتی نشد. یعنی دیگر، فرصتی نبود که در مسیر دفاع جانانه اش لشگر عاشورا باید پدیدار می گشت و این نیاز به یقین کوهمردی چون مهدی باکری را می طلبید. او از پله های شهرداری در یک گام به خاکریز جبهه ها شتافت و در این مسیر پرپیچ و خم وجود نورانی او چون عاشورائیان به نور پیوند خورد و دیگر نیامد... آری دیگر نیامد و با هزاران آرزو و امید و همدلی و همراهی تنهایمان گذاشت و پاکیزه به دیدار معشوق شتافت.
شاید قضای روزگار این بود که از آن قافله اینک تو آیی ای آبادگر... آری ای آبادگر... آری ای آبادگر بسیجی ، آری باید از قافله پاکان خالص، تو برخیزی وقد بکشی و تنومند گردی و با شهدا و رهبری پیمان بندی، تا آرزوهای گم شده شهر را با آقا مهدی جان عزیز، در مسیر و اراده و عزم و همتی چون او، در جای جای شهر باکری ها مردانه تحقق بخشی که اینک چشمه ها و دلها، دلبسته توست. دست مریزاد. آبادگر روزت مبارک باد.یاعلی مدد.
مجموعه خانواده بزرگ شهرداری ارومیه
Print
1361 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان