• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری: شهرداري اروميه پيشگام در معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري است
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری: شهرداري اروميه پيشگام در معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري است

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، سیف الله مطلبی، مدیرکل دفتر امور شهری استانداری درآيين گشايش اولين دوره آموزشي سرمايه گذاري و فرهنگ سازي مشاركت هاي مردمي با اشاره به اجرایی شدن برجام گفت: باید از ظرفیتهای مختلفی که در کشور و به تبع آن در استان آذربایجان غربی ایجاد می شود، نهایت استفاده را ببریم.

وی با بیان اینکه از50 هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی کشور، 33 هزار ميليارد بودجه شهرداري هاست، اظهار داشت: شهرداري ها سهم موثري در تحقق بودجه عمراني كشور دارند.

مطلبي با اشاره به اينكه شهرداري ها بايد دنبال منابع جديد درآمدي باشند، تاكيد كرد: با روش هاي سنتي نمي توانيم منابع لازم براي اجراي برنامه عمراني وفرهنگي را بدست آوريم.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری از ابلاغ دستورالعمل ارائه فرصت هاي اقتصادي به شهرهاي مختلف استان خبر داد و گفت: شهرداري اروميه پيشگام در معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري است و مجموعه مديريت شهري آن تعامل  مطلوبي با استانداري و بخش خصوصي دارد.

گفتنی است این دوره به مدت 4روز با حضور شهرداران، معاونان و مديران شهري شهرهاي مختلف استان، توسط شهرداري اروميه درمحل سازمان مديريت و برنامه ريزي آذربايجان غربي  در حال برگزاري است.  

Print
550 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان