• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه:
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه:

امسال تیم بانوان شهرداری در لیگ یک حضور خواهد داشت

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه، پیمان رضایی که به همراه گلشن نوروزی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامي شهر جهت تماشای تمرینات تیم والیبال دسته یکی بانوان شهرداری در سالن غدیر حضور یافته بودند در گفتگو با اعضای این‌ تیم‌ با تشکر از اعضای محترم و ورزش دوست شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه به‌ جهت حمایت از تیم والیبال بانوان شهرداری و تشکیل این‌ تیم در فصل ۱۴۰۰ ، اظهار کرد: چندین سال بود که والیبال بانوان باشگاه در حالت تعطیلی قرار داشت که خوشبختانه با پیگیری های مستمر و مساعدت های لازم، بار دیگر شاهد حضور تیم بانوان شهرداری در رقابت های لیگ یک خواهیم بود.
وی  ادامه داد: امسال تیم بانوان شهرداری در لیگ یک حضور خواهد داشت و شرط تداوم‌ این حضور و حمایت، منوط به تلاش کادرفنی و بازیکنان تیم می باشد.
مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه با بیان‌ اینکه نظم و انضباط تیمی مهمتر از مسائل فنی می باشد، خاطر نشان کرد: این‌تیم‌ نماینده شهر عشاق والیبال است و امیدوارم در طول مسابقات با تمام‌ توان‌ خود حاضر شوید.
رضایی در پایان گفت: امیدوارم با کسب نتایج ایده آل و مطلوب بتوانید از حیثیت والیبال ارومیه در حوزه بانوان دفاع کنید و در سال های آتی شاهد حضور تیم بانوان شهرداری در رقابت های لیگ برتر باشیم.

Print
263 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان