• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه: چهار بازیکن جدید تیم شهرداری ارومیه معرفی شدند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه: چهار بازیکن جدید تیم شهرداری ارومیه معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، مدیر عامل این باشگاه در اولین نشست خبری  با اصحاب رسانه که به مدت 120 دقیقه در محل باشگاه به طول انجامید به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که مشروح اظهارات وی را می خوانید.

 مدیر عامل باشگاه در شروع نشست خبری ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه، در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان جذب شده قطعی تیم والیبال شهرداری ارومیه اظهار نمود:

 با توجه به شاخصه هایی که برای سرمربی تیم در لیگ 93 تعریف شده بود قصد داشتیم از تمام ظرفیت و پتانسیل های بومی استفاده کنیم که نهایتا اقدام به عقد قرارداد با جهانگیز سید عباسی به عنوان سرمربی تیم والیبال این باشگاه کردیم و بلافاصله شروع به مذاکره و رایزنی های متعدد و مکرر با بازیکنان مورد نظر طبق اعلام سرمربی نمودیم و در این راستا تلاش های فراوانی صورت گرفت و بالاخره با جذب 4 بازیکن جدید پا به کوران رقابتهای لیگ برتر خواهیم گذاشت.

وی در خصوص روند جذب بازیکنان و حضور قطعی برخی از آنها اعلام کرد:

هم اکنون صحبت هایی که در این نشست خبری اعلام می نمایم به تمامی شایعات در خصوص جذب نفرات پایان خواهد داد و اعلام میکنم که حضور  سعید معروف ، شهرام محمودی ،میلاد عبادی پور و فرهاد نظری افشار به عنوان بازیکنان جدید در تیم شهرداری ارومیه قطعی شده و امسال شاهد هنرنمایی این بازیکنان در تیم شهرداری ارومیه خواهیم بود.

از همین جا از سعید معروف ، شهرام محمودی و میلاد عبادی پور تشکر مینمایم که با وجود پیشنهادهای خوب مالی كه از تیم های اروپایی داشتند به این پیشنهادهای وسوسه انگیز نه گفته و ارومیه را به اروپا ترجیح دادند.

مدیر عامل باشگاه همچنین در رابطه با بازیکنان تمدید کرده نیز بیان داشت:

عبدالرضا علیزاده ، پوریا فیاضی ، حامد رضایی ، ایرج میکائیل زاده ، وحید سید عباسی و فرهاد پیروت پور نفراتی هستند که  برای یک سال دیگر قرارداد خود را با باشگاه تمدید کردند و آنهانیز امسال در معیت تیم خواهند بود. هم اکنون جای خالی براي یک بازیکن داخلی و دو بازیکن خارجی در تیم وجود دارد که در صورت اعلام سرمربی تیم اقدام به جذب بازیکنان مورد نیاز خواهیم کرد.

یوسفی در خصوص حضور سید محمد موسوی عراقی  در پست سرعتی زن برای شهرداری ارومیه چنین پاسخ داد:

در این مورد قرارداد داخلی با وی منعقد نموده ایم و تکلیف نهایی این بازیکن بعد از بازگشت ایشان از مسابقات لیگ جهانی مشخص خواهد شد.

مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه در خصوص کادر فنی تیم نیز خاطر نشان ساخت:

در حال بررسی وضعیت های موجود هستیم و همچنین مطالعات نیز در این موضوع ادامه دارد که در کوتاه ترین زمان ممکن پس از قطعی شدن ، اسامی آنها را اعلام خواهیم کرد.

وی در خاتمه اذعان نمودند:

هم اکنون تیم والیبال شهرداری ارومیه نیاز به حمایت همه جانبه ورزش دوستان ، پیشکسوتان ، کارشناسان ،هواداران و تماشاگران و بخصوص خانواده بزرگ والیبال دارد و ان شاءاله با حمایت این عزیزان بتوانیم به جایگاه اصلی والیبال ارومیه که در شان نامش است برسیم.

Print
1887 رتبه بندی این مطلب:
3/3
دی ان ان