• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

دعوت شهردار ارومیه از مردم شریف و شهید پرور ارومیه جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

دعوت شهردار ارومیه از مردم شریف و شهید پرور ارومیه جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس

مردم شریف و شهید پرور ایران اسلامی علی الخصوص شهروندان ارومیه ای با محکوم کردن رژیم غاصب اسرائیل بار دیگر با راهپیمایی خود در روز قدس، نشان خواهند داد که همیشه در پشت مردم مظلوم و مقاوم فلسطین و غزه بوده و خواهند بود.

اینجانب به نوبه خود از همه مردم شریف و شهید پرور ارومیه و نیز کارکنان و کارگران زحمت کش شهرداری ارومیه دعوت می نمایم در روز قدس با شرکت در راهپیمایی عظیم دل مردم مظلوم فلسطین را شاد و به جهانیان ثابت کنند که مردم مسلمان ایران اسلامی همیشه پشتیبان مردم مظلوم فلسطین بوده و هستند.

با توجه به جنگ اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، راهپیمایی امسال محلی برای اعتراض به این جنایت صهیونیست ها خواهد بود، امسال نیز مانند سال های گذشته سازمان ها، گروه ها و تشکل ها با حضور خود در راهپیمایی روز قدس، مخالفت خود را نشان خواهند داد.

اینجانب از ملت مسلمان، انقلابی و روزه دار ایران اسلامی و از همه آحاد و اقشار و اصناف مختلف مردم دعوت می کنم تا همگام و همصدا با سایر مسلمانان در دیگر بلاد اسلامی غریو رهایی و آزادی قدس شریف و شعار نابودی کفر و استکبار را سر داده در خصوص متحد و یکپارچه در جمعه آخر ماه مبارک رمضان، رسالت دینی و شرعی خود را ادا نمائیم.

محمد حضرت پور – شهردار ارومیه

Print
620 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان