• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مدیر عامل سازمان آرمستان شهرداری ارومیه اعلام کرد: اجرای فازدوم باغ رضوان ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مدیر عامل سازمان آرمستان شهرداری ارومیه اعلام کرد: اجرای فازدوم باغ رضوان ارومیه

حجت الاسلام امیرعباس عابدینی مساحت باغ رضوان ارومیه را 52 هکتار عنوان کرد و بیان کرد: هم اینک باغ رضوان ارومیه با مشکل کمبود قطعه مواجه است.

وی با اشاره به فازدوم باغ رضوان ارومیه به مساحت 90 هکتار ، بیان کرد: با اجرایی شدن فاز دوم باغ رضوان ارومیه به مساحت 90 هکتار که 60 درصد آن به فضای سبز و مابقی نیز به احداث قبر اختصاص می یابد امید است مشکل کمبود قطعه در آرمستان ارومیه حل شود.

عابدینی با بیان اینکه هم اینک توسعه قطعات آرمستان ارومیه در دست اجرا است، اظهار کرد: با توسعه قطعات خواهیم توانست باغ رضوان ارومیه را به مدت 40 سال بیمه خواهیم کرد.

وی با اشاره به دیوارکشی قطعات جدید باغ رضوان 1500 مترمربع، ادامه داد: 12 دکل پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارتفاع 12 متر در سطح آرامستان ارومیه در سال جاری نصب شد.

مدیرعامل سازمان آرامستان شهرداری ارومیه با اشاره به احداث آرمگاه سنتی به سبک معماری اسلامی در آرمگاه باغ رضوان ارومیه، اظهارکرد: هم اینک حدود 35 آرمگاه ستنی به سبک معماری اسلامی طی سال گذشته در آرمستان احداث شده است.

وی ابرازکرد: در راستای توسعه فضای سبز آرمستان سازمان اقدام به کاشت چمن به مساحت 19000 مترمربع ، گلگاری به مساحت یک هزارو 415 متر مربع و کاشت 4000 اصله درختچه در فضای آرمستان کرده است و همچنین با گذشت رینگ میانی شهر ارومیه از باغ رضوان ارومیه به سمت خیابان کوهنورد ، اطراف آن به فضای سبز اختصاص خواهد یافت

 

Print
850 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان