• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی ارومیه اعلام کرد: آمادگی سازمان اتوبوسرانی ارومیه در آستانه بازگشایی مدارس
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی ارومیه اعلام کرد: آمادگی سازمان اتوبوسرانی ارومیه در آستانه بازگشایی مدارس

«اسماعیل الماسی»  با اشاره به آماده باش ناوگان اتوبوسرانی ارومیه برای سرویس دهی ویژه به دانش آموزان ، ابراز کرد: با توجه به اینکه در ایام بازگشایی مدارس تردد با اتوبوس زیاد است در نتیجه سازمان اقدام به تکمیل بازسازی کامل 95 درصدی  دستگاه های اتوبوس کرده است.

وی با اشاره به سرویس های مدارس، گفت : طی سال جاری 60 دستگاه مینی بوس جهت سرویس مدارس برای 8 مدرسه دولتی با سازمان اتوبوس رانی ارومیه عقد قرار داد منقعد کرده است.

 مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی ارومیه با بیان اینکه جهت نظارت بر سرویس های مدارس یک اکیب نظارتی با نظارت سازمان های اتوبوس رانی و تاکسی رانی ، آموزش و پرورش، پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راهورپیش بینی شده است، بیان کرد: طی سال های گذشته شاهد تخلفاتی چون سواردانش آموزان بیشتر از ظرفیت مینی بوس و پخش آهنگ های غیر مجاز از سرویس های مدارس بودیم.

 وی گفت: هر سرویس مدارسی که با سازمان قرراد بسته است مجاز اتست تعداد 24 دانش آموز را سوار کند که بیشتر ازاین تعداد تخلف به حساب می آید.

الماسی با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی از سوی سازمان اتوبوس رانی ارومیه بری رانندگان سرویس مدارس، بیان کرد: امسال نیز مانند سنوات گذشته سازمان اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی چون رعایت قوانین کرده است.

Print
632 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان