• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه: تاکسی‌های شهر ارومیه به تاکسی‌متر مجهز می‌شوند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه: تاکسی‌های شهر ارومیه به تاکسی‌متر مجهز می‌شوند

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ فخرالدین معصوم زاده، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه از سال گذشته مقدمات اجرایی شدن طرح تاکسی متر شروع شده است، گفت: تاکنون  ۱۷۰  دستگاه تاکسی مسیر فرودگاه و ترمینال را  مجهز به تاکسی متر شده و در تلاش هستیم تا آخر سال  تمامی تاکسی‌ها تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.

وی ارتقای سطح خدمات در بخش حمل و نقل عمومی شهر برای شهروندان، افزایش بهره وری و حل شدن مشکل پول خرد برای رانندگان و مسافران را از اهداف اصلی اجرای این طرح برشمرد و اظهارداشت: هم اکنون هفت هزار ۴۲۵ راننده تاکسی در ارومیه مشغول فعالیت هستند.

معصوم زاده با بیان اینکه در ارومیه پنج هزار و ۱۲۸ تاکسی پلاک زرد، هزار و ۲۶۸ تاکسی ویژه خطی، هزار و ۲۴۹ دستگاه تاکسی تلفنی به همراه ۹۰۷ دستگاه تاکسی پلاک سفید و ۸۷ دستگاه پلاک خطی مشغول خدمات رسانی هستند، افزود: به طور متوسط روزانه ۴۰ آژانس،۸۰  دستگاه اتوبوس خطی و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس گردشی در سطح شهر تردد می‌کنند و هر دستگاه به طور متوسط ۱۰۰ نفر را جابه جا می‌کند.

مدیرعامل سازمان تاکسی رانی شهرداری ارومیه عمر متوسط تاکسی‌های شهر ارومیه را ۷ سال عنوان کرد و  تصریح کرد: در حال حاضر 1۶۴۰ دستگاه تاکسی در ارومیه فرسوده بوده که نیازمند اختصاص اعتبارات ویژه مسئولان در راستای نوسازی هستند.

معصوم زاده همچنین در خصوص ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی در ارومیه عنوان کرد: با مشارکت سازمان ترافیک و حمل و نقل در تمامی ایستگاه‌های تاکسی پایه و تابلو نصب شده است و در حال حاضر شش پایانه تاکسی در سطح شهر وجود دارد که در تلاش هستیم تعداد آنها را افزایش دهیم.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه بیمه تکمیلی یکی را از دغدغه‌های اصلی رانندگان تاکسی اعلام کرد و افزود: با همکاری شهردار، رئیس شورای شهر، فرمانداری پیش ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی در ارومیه بزودی شروع می‌شود که امیدواریم با اجرایی شدن این طرح بخشی از مشکلات رانندگان رفع شود.

Print
853 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان