• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه خبر داد: تجهیز تاکسی های شهر ارومیه به سیستم خودپرداز الکترونیک
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه خبر داد: تجهیز تاکسی های شهر ارومیه به سیستم خودپرداز الکترونیک

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، محمد تقی ابراهیمی با اشاره به تجهیز تاکسی ها ی سطح شهر ارومیه به سیستم خود پرداز الکترونیک، عنوان کرد: از تعداد 250 دستگاه خریداری شده سازمان هم اینک 100 دستگاه بر روی تاکسی ها مستقر در پایانه مسافربری نصب و 76 دستگاه نیز تا هفته آینده بر روی تاکسی های مستقر در فرودگاه نصب خواهد شد.

وی با بیان اینکه سیستم خودپرداز الکترونیک نصب شده تا پایان خرداد ماه سال جاری راه اندازی خواهد شد، اظهار کرد: به تدریج تاکسی های شهر ارومیه به سیستم خود پرداز الکترونیک مجهز خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: برای تجهیزناوگان تاکسیرانی ارومیه به دستگاه های کارت خوان الکترونیک اعتباری بالغ بر 170 میلیون تومان هزینه شده است.

مدیر عامل سازمان تاکسی رانی شهرداری ارومیه با بیان اینکه علاوه بر سیستم خود پرداز الکترونیک تاکسی های شهر ارومیه به تاکسیمتر و GPS نیز مجهز می شوند،  خاطر نشان کرد : رفع مشکل پول خرد از چرخه  پرداخت کرایه ، کمک به سلامت وبهداشت تاکسیرانان  و مسافران با حذف پول خرد ، کاهش زمان پرداخت کرایه ، کاهش اختلاف میان تاکسیرانان ومسافر در رابطه با مبلغ کرایه ، مدیریت مسیرحرکت ، انتخاب مسیر بهینه ازطریق مسیر یابی  بر روی نقشه ، امکان برنامه ریزی  سفر وارائه سرویس بیشتر به شهروندان از مزایای استفاده از سیستم هوشمندتاکسی است.

 در پایان گفتنی است؛  هم اینک در شهر ارومیه  دو هزار و 600 دستگاه تاکسی گردشی، یک هزار و 200خطی ،یک هزارو 200 تلفنی، 85 دستگاه ون و 57 دستگاه ویژه فرودگاه با جابجایی روزانه پانصدو 40 هزار مسافر مشغول به فعالیت هستند.

Print
834 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان