• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه خبر داد: اجرای طرح شورایار محله در بیش از 46 محله ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه خبر داد: اجرای طرح شورایار محله در بیش از 46 محله ارومیه

«حسین بخشایشی» با بیان اینکه یکی از طرح های که شهروندان می توانند بهتر از طریق آن مشکلات خود را با شوراها شهر در میان گذارند اجرای شورا یار محله است، اظهار کرد: هم اینک اجرای شورا یار محله در بیش از 46محله از شهر ارومیه توسط مشاور طرح تفصیلی برای اجرا در دست مطالعه است.

وی اضافه کرد: هم اینک محل های مستعد و محل های که پتانسیل های لازم برای اجرای این طرح را دارند توسط کارشناسان در دست بررسی بوده که بعد از اتمام عملیات مطالعه و رفع نواقص در صحن علنی شورا تصویب و بعد از تصویب نیزتوسط شهرداری ارومیه وارد فاز اجرایی خواهدشد.

بخشایشی خدمات بهینه به مردم و تخصیص امکانات عادلانه در نقاط مختلف شهر از امتیازات و مزایای اجرای طرح شورای یار محله در نقاط مختلف شهرارومیه عنوان کرد.

وی با اشاره به مهمترین مصوباتی شورای اسلامی شهر ارومیه، بیان کرد: تقاطع های غیر هم سطح شهر ارومیه از مصوبات مهم شورا در دوره سوم و دوره چهارم بوده که این تقاطع ها هم اینک با پیشرفت فیزیکی قابل توجهی در دست اجرا بوده که با تکمیل کامل ساخت این تقاطع ها از جمله سرو و فلکه آذربایجان رینگ کمربندی ارومیه تکمیل خواهد شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه رسیدگی به مناطق محروم شهر ارومیه را از اولویت های شورا در سال جاری عنوان کرد و گفت: امسال شورا بودجه ویژه ای برای مناطق محروم برای اجرای پروژ های عمرانی از جمله آسفالت معابر با توجه دغدغه اصلی این مناطق ، جدول گذاری، ایجاد فضای سبز به ازای هر نفر دو متر مربع، زیر سازی، مبلمان شهری، ساخت ورزشگاه های محلی و خانه بهداشت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در نظر گرفته است.

Print
767 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان