• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مدیر مرکز آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری ارومیه: گسترش رشته های تحصیلی یکی از مهمترین اهداف مرکز علمی کاربردی است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مدیر مرکز آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری ارومیه: گسترش رشته های تحصیلی یکی از مهمترین اهداف مرکز علمی کاربردی است

محمد مهدی حاذقی در ادامه ضمن اشاره به تحصیل کنندگان در مرکز آموزش عالی اظهار داشت: 240 دانشجو در 6 رشته فناوری، حسابداری، معماری، حمل و نقل شهری، شهرسازی و امور اداری در حال حاضر مشغول تحصیل هستند که در خرداد ماه سال 93 شاهد اولین فارغ التحصیلان مرکز در 2 رشته فناوری و حسابداری خواهیم بود.

وی همچنین با اشاره به تأکید شهردار ارومیه برای گسترش فضای آموزشی و رشته های دیگر گفت: یکی از اهداف 2 سال آینده ارتقاء دانشگاه از مرکز به مؤسسه است که با حمایت ها و تأکیدات شهردار ارومیه امیدوارم بتوانیم در آینده نه چندان دور به این امر مهم دست یابیم.

مدیر مرکز آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری ارومیه شروع همکاری با سازمان تاکسیرانی جهت مطالعه خطوط مسافربری مخصوص تاکسی ها، بررسی و ارائه پیشنهادات در تدوین شاخص های سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری ارومیه، تدوین شاخص های سازمان اتوبوسرانی توسط گروه علمی حمل و نقل ترافیک دانشگاه، ساماندهی گروه های علمی مرکز آموزش و .. را از دیگر فعالیت های مرکز عالی علمی کاربردی شهرداری ارومیه برشمرد.

حاذقی در ادامه با اشاره به عملکرد مرکز عالی گفت: راه اندازی اتوماسیون اداری، اتصال به فیبر نوری مجموعه شهرداری، تجهیز و ارتقاء سایت کامپیوتری دانشگاه، ارتقاء و تغییر شکل قبلی وب سایت خبری مرکز و اتصال و هماهنگی آن با سایت شهرداری مرکزی از دیگر اقدامات مرکز است.

وی در پایان از حمایت ها و همکاری های شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه در خصوص پیگیری در جهت ارتقاء سطح علمی دانشگاه و ارتقاء فضای آموزشی تقدیر و تشکر نمود.

Print
1339 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان