• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

با مشارکت شهرداری و مقاومت بسیج شهرستان ارومیه برگزار شد: همایش 10 هزار نفری بسیجیان شهر ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

با مشارکت شهرداری و مقاومت بسیج شهرستان ارومیه برگزار شد: همایش 10 هزار نفری بسیجیان شهر ارومیه

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه در این همایش، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناصری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در واتیکان گفت: امروز مردم کشورهای اروپایی حسرت می خوردند تا مانند ملت ایران دارای روحیه بیداری و توان ایستادگی در برابر قدرت های استکباری باشند.

وی در ادامه سخنانش اظهار داشت: امروز مردم جهان به شجاعت و دلاوری ملت ایران اذعان دارند و مردم ایران اسلامی را انسان هایی آزاده و متعهد و صلح طلب می شناسند.

حجت الاسلام و المسلمین ناصری با اشاره به توافقنامه ژنو و فرموده مقام معظم رهبری گفت: مشکل ما با آمریکا، مشکل بنیادین است چون ما خواهان حاکمیت دین خدا در جهان هستیم و آمریکایی ها می گویند باید سیاست ها حاکم بر جهان باشد.

حجت الاسلام و المسلمین ناصری در ادامه افزود: بسیجیان در این دوره از تاریخ انقلاب اسلامی که جنگ از جبهه ها به پشت و کل جامعه کشیده شده است وظایف سختی را بر عهده دارند.

گفتنی است که همایش 10 هزار نفری بسیجیان شهرستان ارومیه با حضور گردان های بیت المقدس، حوزه 9 بسیج ادارات و با مشارکت حوزه های بسیج شهرداری ارومیه و مقاومت بسیج با عزاداری برای سرور و سالار شهیدان و نیز خواندن قطعنامه ای در تجدید پیمان با آرمان های انقلاب و امام راحل و رهبر معظم انقلاب و شهدا برگزار شد.


 

 

 

Print
992 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان