• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مراسم افتتاحیه شهرداران مدارس برگزار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مراسم افتتاحیه شهرداران مدارس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، مراسم افتتاحیه طرح شهرداران مدارس با حضور اعضای شورای اسلامی شهر ، معاون فرهنگی شهرداری و معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش در سطح منطقه یک  برگزار گردید.

در این مراسم که با استقبال گسترده مدارس و سازمانهای مردم نهاد همراه بود، وحید عباسی، شهردار منطقه یک از اجرای طرح شهردار مدرسه برای اولین بار در سطح استان خبر دارد و گفت : این طرح شامل ابعاد فرهنگی،اجتماعی و عمرانی بوده و شهرداران مدارس تا شعاع 500 متری مدرسه نقطه نظرات خود را با شهرداری در میان گذاشته و شهرداری جهت فراهم نمودن خدمات رفاهی و عمرانی مراکز آموزشی آماده همکاری با مدارس خواهد بود.

وحید عباسی با اشاره به اینکه  شهرداری ارومیه علاوه بر اقدامات عمرانی توجه ویژه ای به معقوله های فرهنگی و تربیتی دارد، افزود: از این رو شهرداری منطقه یک امسال تلاش مضاعفی در این راستا داشته، که از جمله آن می توان به برگزاری المپیاد ورزشی سطح محلات، المپیاد ورزشی بانوان و مسابقات بزرگ تیراندازی و ساخت 3 باب فرهنگسرا و 3 باب زمین ورزشی محله ایی و چندین طرح و برنامه دیگر در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و تشویق آنان به امر ورزش اشاره نمود.

شهردار منطقه یک اعلام کرد: در سال آینده برنامه ریزی گسترده تری در رابطه با برنامه های فرهنگی و عمرانی خواهیم داشت .

 در ادامه این مراسم، رشیدی، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش با اشاره به توجه ویژه شهرداری به مدارس و معقوله آموزش پایه؛ طرح شهردار مدرسه را از جمله طرح های موفق اجرا شده درکلانشهرها نامید و از مزایای این طرح یاد کرد.

وی افزود: طرح شهردار مدرسه باعث رشد شخصیتی و اجتماعی و مسئولیت پذیری دانش آموزان بوده و دانش آموزان امروزی آینده سازان شهر و کشورمان خواهند بود.

گفتنی است، در پایان احکام شهرداران مدارس  توسط اعضای شورای اسلامی شهر اهداء شد .

Print
729 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان