• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مردم ارومیه با استاندار آذربایجان‌شرقی وداع کردند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مردم ارومیه با استاندار آذربایجان‌شرقی وداع کردند

همزمان با سالروز حماسه دوم بهمن، پیکر سردار زین‌العابدین خرم استاندار فقید آذربایجان‌شرقی با حضور مقامات و مسئولان کشوری، استانی و شهری همچنین اقشار مختلف مردم در شهر ارومیه تشییع شد.

سردار فدوی جانشین فرمانده‌ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، استاندار آذربایجان‌غربی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار ارومیه، جمعی از مقامات و مسئولان کشوری، استانی و شهری، فرماندهان نظامی و انتظامی، علما و روحانیون، خانواده‌های معظم شهدا، خانواده معزز مرحوم سردار خرم و اقشار محتلف مردم در آیین تشییع حضور داشتند.

در این مراسم همراه با قرائتی آیاتی از قرآن کریم، ذکر نوحه و سینه‌زنی از سوی مداحان اهل بیت (ع) و اقامه نماز به امامت حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، پیکر عابدین رضوی خرم از ابتدای خیابان امام(ره) به سمت خیابان سرداران تشییع شد.

پیکر مطهر این جانباز دفاع مقدس و مدافع حرم  پس از تشییع در مزار شهدای باغ رضوان ارومیه به خاک سپرده می‌شود.

مرحوم عابدین خرم علاوه بر تحمل جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی در هفته‌های گذشته به علت عفونت تنفسی که بر اثر بیماری همراه با کرونا و آنفلوآنزا عارض شده بود در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز بستری بود که روز شنبه دعوت حق را لبیک گفت.

ایشان از ۲۵ مهر سال ۱۴۰۰ مسئولیت استانداری آذربایجان‌شرقی را برعهده داشت و پیش از آن نیز فرمانده لشکر عاشورا و سپاه شهدای استان آذربایجان‌غربی بودند

Print
120 رتبه بندی این مطلب:
2/0
دی ان ان