• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مشاركت مردمي در نامگذاري معابر
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مشاركت مردمي در نامگذاري معابر

به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه؛  محمدرضا علیزاده امامزاده، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر با بیان این که معمولا مردم، بنیاد شهید یا ادارات مختلف پیشنهادهای خود را درباره نامگذاری به شورا یا شهرداری ارجاع می‌دهند، تصریح کرد: دبیر شورای نامگذاری که رئیس سازمان زیباسازی شهرداری است، با درخواست جلسه ای که با حضور رئیس اداره پست، بنیاد شهید، تبلیغات اسلامی، بنیاد ایرانشناسی و فرماندار برگزار می‌شود، این پروسه را آغاز می‌کند.
وی گفت: در این جلسه پیشنهادهای مختلف درباره نامگذاری معابر، خیابان ها، پارک‌ها، پل‌ها و حتی فرهنگسرا‌ها و ورزشگاه‌ها مطرح شده و تصمیماتی که اتخاذ می‌شود، به صحن علنی شورا فرستاده می‌شود.
علیزاده امامزاده ادامه داد: طرح نامگذاری بعد از طرح در صحن علنی و در صورت موافقت اعضای شورا با امضای ۱۵ نفر از اعضای شورای شهر به فرمانداری ارجاع و پس از تایید در شهر اجرا می‌شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه درباره ایده نامگذاری محله‌های شهر با نام‌های قدیمشان، اظهار کرد: این فکر براساس پیشنهادهای مردمی به شورای نامگذاری ارسال شد که با موافقت اعضای کمیسیون فرهنگی شورا به صحن علنی راه یافت .

وي گفت:  این طرح به دلیل حفظ آثار باستانی و نام‌های قدیمی محله‌های ارومیه و برقرار کردن ارتباط با مردم مورد استقبال شورا قرار گرفت و با تصویب شورا بعد از تایید فرمانداری در معابر شهر نصب شدند؛ این کار برای حفظ نام‌های اصیل ارومیه ادامه خواهد یافت.

Print
747 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان