• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

معاون عمراني استاندار: 43  میلیارد ریال برای ساماندهی معابر شهری آذربایجان غربی توزیع شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

معاون عمراني استاندار: 43 میلیارد ریال برای ساماندهی معابر شهری آذربایجان غربی توزیع شد

هادی بهادری در جمع مدیران تاکسیرانی و اتوبوسرانی ارومیه افزود: از این میزان 36 میلیارد و 100 میلیون ریال از محل ماده 23 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و برای اجرای طرح های ساماندهی و اصلاح هندسی معابر و تقاطع های شهری و روستایی، ساماندهی علائم افقی و عمودی رانندگی در بین شهرداریها و دهیاریهای استان توزیع شد.

وی از اختصاص هفت میلیارد ریال برای فعال کردن ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی خبر داد و اضافه کرد: این میزان اعتبار در سال جاری برای ساماندهی و فعال کردن ناوگان اتوبوسرانی و تامین حق السهم دولت از سفرهای درون شهری به سازمان های اتوبوسرانی استان اختصاص یافت.

وی اظهار کرد: این میزان اعتبار در قالب یارانه بلیط و سوخت به ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی آذربایجان غربی پرداخت شده است.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: این اعتبار برای جبران افزایش هزینه های حامل های انرژی و تامین سهم دولت از هزینه تمام شده بلیط پرداخت می شود.

بهادری در خصوص سایر حمایتهای دولت از بخش تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی و مدیریت سفرهای درون شهری گفت: با آغاز طرح اقتصادی هدفمندی یارانه ها برای ایجاد تسهیلات در جابجایی مسافر درون شهری اتوبوسهای جدید برای ورود به چرخه حمل و نقل عمومی خریداری شده است.

Print
809 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان