• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مهار آتش‌سوزی طبقه همکف منزل مسکونی در خیابان سعدی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مهار آتش‌سوزی طبقه همکف منزل مسکونی در خیابان سعدی

آتش سوزی یک باب منزل مسکونی در خیابان سعدی در نبود ساکنان آن با حضور به موقع آتش‌نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، حسین سرباز رشید رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه در این باره بیان کرد: ساعت ۲۰:۰۵ دقیقه دیروز در پی تماس ساکنان یک ساختمان مسکونی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده خروج دود از یک واحد مسکونی، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش‌نشانی، آتش نشانان ایستگاه ۷ را به خیابان سعدی اعزام کرد.

وی افزود: هنگام رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه دود زیادی از داخل طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه مسکونی بیرون می‌زد و هر لحظه احتمال سرایت آتش‌سوزی به طبقه بالا و واحدهای همجوار بود.

سرباز رشید با اعلام این که حادثه در زمان نبود ساکنان این واحد مسکونی رخ داده بود، خاطر نشان کرد: آتش‌نشانان به سرعت وارد عمل شده و پس از گشودن در ورودی آن، به مقابله با شعله‌های آتش که در آشپزخانه بود، مشغول شدند و این آتش‌سوزی را که در حال سرایت به اطراف و گسترش آن بود، مهار و خاموش کردند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان با کشیدن یک رشته لوله آبدهی، شعله‌های آتش این واحد مسکونی را قبل ازسرایت آن به دیگر نقاط ساختمان مهار و کاملا خاموش کردند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه یادآور شد: علت حریق این منزل مسکونی از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی شهرداری ارومیه در دست بررسی است.

Print
308 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان