• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مهار شعله های آتش از مغازه سوپر مارکت
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مهار شعله های آتش از مغازه سوپر مارکت

به گزارش مدیریت ارتباطات او امور بین الملل شهرداری ارومیه، ساعت 30: 03 دقیقه بامداد دیروز شهروندان در تماس تلفنی با سامانه 125 از آتش سوزی یك باب مغازه واقع در خیابان فردوسی، خیابان فاضل خبر دادند كه ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ارومیه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 5 را به محل حادثه روانه كرد.

امین اتحاد افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره چنین اظهار داشت: به هنگام رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید یك ساختمان 3 طبقه که در طبقه همکف آن یک باب مغازه سوپر ماركت به مساحت حدوداً 30 متر مربع در نبود صاحب مغازه و بسته بودن این مغازه دچار حریق شده بود و شعله های آتش در حال گسترش و سرایت به دیگر نقاط این مغازه  و ساختمان بود.

وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی،قطع جریان برق و گاز مغازه  و یک عملیات سنجیده با استفاده از تجهیزات مخصوص اقدام به باز کردن قفل و حفاظ مغازه كرده و با به کار گیری از یك رشته لوله آبدهی فشار قوی توانستند شعله های آتش را قبل از گسترش حریق و سرایت به واحدهای بالایی مهار کنند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از مهار کامل شعله های آتش و تخلیه اجناس سوخته شده شروع به انجام عملیات لکه گیری کرده و دود های حاصله را به وسیله فن های قوی از داخل مغازه تخلیه كردند.
اتحاد افزود: آتش نشانان پس از تحویل محل حادثه به مالک و نیروی انتظامی حاضر در محل به کار خود پایان دادند.

Print
260 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان