• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مهندس حاجیلو عضو شورای شهر ارومیه: امسال ۴ فرهنگسرای جدید از سوی شهرداری ارومیه افتتاح می‌شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مهندس حاجیلو عضو شورای شهر ارومیه: امسال ۴ فرهنگسرای جدید از سوی شهرداری ارومیه افتتاح می‌شود

وی افزود: گر چه در شهر ارومیه 400 مسجد و بین 700 تا 800 هیئت مذهبی وجود دارد اما میزان انجام فعالیت های قرآنی در این هیئت ها و مساجد چندان رضایت بخش نیست.

وی تصریح کرد: اهالی فرهنگ می دانند یکی از مهمترین علل پیشرفت کشوری مثل مالزی عمل به آموزه های قرآنی بوده است در حالیکه ما کمتر از این منبع بی پایان برای امور جاری استفاده می کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در آینده ای نزدیک 4 فرهنگ سرا در شهر ارومیه افتتاح می شوند و شورای شهر مصمم است در این فرهنگسراها انجام فعالیت های قرآن محور را توسعه دهد.

وی درباره نحوه اجرای تئاترهای قصص قرآنی برای کودکان در شهر ارومیه گفت: این طرح در شورای اسلامی شهر ارومیه مصوب شده که در خانه تائتر کودک، قصص قرآنی به صورت تائتر برای کودکان اجرا شود و امیدوارم که امسال این اتفاق رخ دهد چون قصه های قرآنی بسیار جذاب و پندآموز هستند.

حاجیلو تصریح کرد: اصولاً کودک باید از دوران کودکی با قرآن آشنا شود تا در بزرگسالی به صورت گزینشی به آن عمل نکند در حالی که هم اکنون بسیاری از شهروندان به شکل گزینشی به آموزه های متعالی آن عمل می کنند.

وی افزود: این در حالی است که اساتید قرآنی فراوانی در شهر ارومیه وجود دارند اما متاسفانه بسیاری به این کتاب آسمانی بی توجه هستند در صورتی که هر اندازه در دوران نخست زندگی به آموزش های قرآنی و دینی توجه بیشتری شود، نتایج بهتری عاید جامعه می شود.

Print
906 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان