• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

میزان پیشرفت عمرانی پروژه های شهرداری جمع بندی و ارائه شود/ ضرورت مشخص شدن اختیارات معاونین عمرانی مناطق
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

میزان پیشرفت عمرانی پروژه های شهرداری جمع بندی و ارائه شود/ ضرورت مشخص شدن اختیارات معاونین عمرانی مناطق

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه،  جلسه کمیسیون  عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری با حضور ریاست، اعضا و معاون امور زیربنایی و کارشناسان شهرداری ارومیه برگزار شد.
نقی کریمی در این جلسه از معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری خواست تا تحلیلی از وضعیت بودجه عمرانی سال جاری در خصوص میزان بدهی ، پیشرفت های کاری پروژه ها تحقق و عدم تحقق بودجه عمرانی با هماهنگی معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شهرداری با توجه به تهیه و تنظیم سند چشم انداز پنج ساله شهرداری در حوزه عمرانی جمع بندی و جهت تصمیم گیری ارائه کند.
وی در ادامه افزود: باید اختیارات معاونین عمرانی مناطق در حوزه وظایف خود و امورات عمرانی چه از نظر حیطه کاری و چه از نظر بودجه بندی مشخص شود. 
رییس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری گفت: در این راستا باید بر اساس آیین نامه مالی و معاملاتی شهرداری ها با کار کارشناسی و فنی ،میزان اختیارات حوزه عمرانی در استقلال مناطق تعیین شود .
کریمی ادامه داد: همچنین از نظر کمیت و کیفیت در حوزه عمرانی  و پروژه ها بررسی های لازم انجام و نتیجه نهایی  به کمیسیون تخصصی عمران شورا جهت طرح و تصویب در جلسه شورا ارسال شود.
وی عنوان کرد: پیگیری جدی مصوبات دوره ششم شورای اسلامی شهر ارومیه به ویژه مصوبات کمیسیون تخصصی عمران در دستور کار خواهد بود.

در پایان جلسه نامه ها ی اشخاص و لوایح ارسالی از سوی شهرداری و ارجاع شده به کمیسیون و مصوبات کمیسیون ماده پنج ، کمیته تطبیق فرمانداری و شورای ترافیک شهرستان بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

Print
219 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان