• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نباید بگذاریم 16 آذر که روز مبارزه با استکبار است به فراموشی سپرده شود
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

نباید بگذاریم 16 آذر که روز مبارزه با استکبار است به فراموشی سپرده شود

شهردار ارومیه در مراسم روز دانشجو:

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در مراسم روز دانشجو که با حضور دانشجویان در مرکز آموزشی، علمی کاربردی شهرداری ارومیه برگزار شد  با تبریک روز دانشجو وبا بیان اینکه روز دانشجو نمادبیداری  و مقاومت جامعه دانشگاهی در برابر سلطه خارجی و خودکامگی داخلی است ، تصریح کرد: نباید بگذاریم 16 آذر که روز مبارزه با استکبار و استعمار  است به فراموشی سپرده شود.

وی با اشاره به اینکه  دانشجو مظهر بیداری و دانشگاه نماد آگاهی‌رسانی و مبدا تحولات است، افزود: تمسک به  چرایی شهادت سه تن از دانشجویان در 16 آذر، به نهضت اصیل دانشجویی، هویت و اعتبار ملی- اسلامی می‌بخشد.

شهردار ارومیه در ادامه به فرموده های امام خمینی (ره) درباره استکبار و در راس آن آمریکا اشاره کرد و گفت: ذرگذر زمان ثابت کرد که جبهه استعمار طبق فرموده های امام خمینی (ره) همیشه بدنبال ضعیف جلوه دادن و ناکارامد نمودن  انقلاب اسلامی از طریق اسلام هراسی و ایران هراسی است.

حضرت پورکه در جمع دانشجویان سخن می گفت، تصریح کرد: ما با ملت آمریکا مشکلی نداریم، بلکه با سیاستهای خصمانه دولت آمریکا و استکبار مشکل داریم و با آن مبارزه می کنیم.

وی علت اصلی مقابله آمریکا با انقلاب  را  صدور انقلاب اسلامی  دانست و افزود: الهام گرفتن سیاستهای ضد استعماری  از انقلاب اسلامی در کشور های مختلف  جهان و حرکت بیداری اسلامی موجب ترس و وحشت آمریکا از جمهوری اسلامی و دسیسه چینی برای آن است.

شهردار ارومیه در ادامه به تحولات منطقه اشاره کرد و گفت: دلیل اصلی اقدامات آمریکا در خاورمیانه و بی ثبات کردن آن تامین امنیت  پایدار اسرائیل و نیز تهیه انررژی ارزان است که حکام عرب منطقه نیز با ناآگاهی و ساده لوحی در این مسئله همکاری می کنند.

وی تصریح کرد:  پدیدآوردن داعش به دست امریکا یکی از دلایل اصلی فراموشی فلسطین در افکار عمومی ورسانه ها و باز گذاشتن دست اسرائیل برای هر جنایت و توسعه سازی شهرک های اسرائیلی در اراضی اشغالی است.

شهردار ارومیه تاکید کرد: دشمن در صدد تکه تکه کردن کشورهای اسلامی بویژه  تقسیم نمودن عراق و سوریه  و یمن به سه بخش شیعه نشین و سنی نشین و کرد نشین  و از این طریق رسیدن به اهداف خود است.

حضرت پور همچنین   با اشاره به توطئه و برنامه ریزی دشمن از طریق محصولات تراریخته با هدف  کاهش جمعیت  جهان اسلام و عقیم نمودن جوانان آن  گفت:  استعمار نوین در  این کشور با این روشها در حال شکل گرفتن است و باید با آگاه نمودن کشورهای اسلامی با آن به مقابله پرداخت.

شهردار ارومیه  محبوبیت رهبر معظم انقلاب اسلامی در کشورهای اسلامی و استقبال از سردار سلیمانی در منطقه را از نشانه های موثر انقلاب و به دنبال آن بیداری اسلامی و حرکت های ضد استعماری عنوان کرد.

حضرت پور در پایان سخنانش به ترانزیت مواد مخدر از استان آذربایجان غربی اشاره کرد و  از  دانشجویان خواست که از  خطرات اعتیاد و برنامه ریزی بدخواهان انقلاب برای شیوع آن در بین جوانان آگاهی داشته باشند و با بیداری و پیشرفت در حوزه علم و اسلام نقشه های شوم آنان را نقش بر آب کنند.

Print
586 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان