• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ندیم: شهرداری ارومیه طلایه دار مباحث علمی و قانونی شهرداری های کشور شده است
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ندیم: شهرداری ارومیه طلایه دار مباحث علمی و قانونی شهرداری های کشور شده است

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، داوود ندیم، معاون سرمایه گذاری شهرداری ارومیه در مراسم اختتامیه اولین دوره سرمایه گذاری وفرهنگ سازی با مشارکت مردمی، بااعلام اینکه شهرداری ارومیه طلایه دار مباحث علمی و قانونی شهرداری ها شده است، خاطرنشان کرد: نزدیک به 50 سال است که قوانین مالی شهرداری ها بازنگری نشده است و در این راستا شهرداری ارومیه  اقدام تدوین قانون جامع جدید مالی شهرداری ها کرده است که در انتظار تصویب و تایید آن از طرف مجلس شورای اسلامی و وزارت کشور هستیم  و با اجرای آن تغییرشگرف در قوانین شهرداری ها را شاهد خواهیم بود.

وی تاليف جامع ترين كتاب سرمايه گذاري شهري و نیز تنظيم شيوه نامه سرمايه گذاري در شهرداری ها را از دیگر اقدامات شهرداری ارومیه برشمرد و گفت: شهرداری ها با اتخاذ سیاست های درآمدی مناسب می توانند تغییرات گسترده ای را در افزایش درآمد های اقتصادی اعمال کنند.

ندیم از نهایی شدن فاینانس 300میلیارد تومانی و 60 میلیارد تومانی برای اجرای پروژه ی تراموی ارومیه و خرید 3 فروند هواپیمای مسافربری خبر داد و گفت: شهر ارومیه در انتظار آینده مطلوب اقتصادی قرار دارد و به زودی خبرهای خوشی از مسایل اقتصادی ارومیه خواهیم شنید.

معاون سرمایه گذاری شهرداری ارومیه  در ادامه سه پیشنهاد «نهادسازی مسائل اقتصادی شهرداری ها»، «امکان سنجی اجرای طرح های استراتژی توسعه شهری(CDS )» و «جذب و هدایت سرمایه های راکد مردمی در شهرداری ها» را برای حل مشکلات اقتصادی شهر ارائه کرد.

ندیم در پایان با تاکید بر استفاده از نیروهای نخبه در شهرداری ها، ابراز امیدواری کرد تا با اجرای دوره های سرمایه گذاری در آینده، ارومیه به عنوان مرکز هاب آموزش سرمایه گذاری در کشور تبدیل شود.

گفتنی است، این دوره آموزشی به مدت 4 روز توسط شهرداري اروميه با حضور شهرداران، معاونان و مديران شهري شهرهاي مختلف استان آذربایجان غربی، در محل سازمان مديريت و برنامه ريزي آذربايجان غربي برگزار شد.

Print
562 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان