• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نشست تخصصی هماهنگی کمیته‌های المپیاد ملی فرهنگی ورزشی شهید باکری برگزار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

نشست تخصصی هماهنگی کمیته‌های المپیاد ملی فرهنگی ورزشی شهید باکری برگزار شد

نشست تخصصی هماهنگی اجرای المپیاد ملی فرهنگی ورزشی شهید باکری با حضور مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس شورای سیاستگذاری ورزش شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار و‌ رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه و سایر اعضا کمیته این المپیاد به میزبانی شهر تهران برگزار شد. 

در این نشست، برنامه‌های المپیاد فرهنگی ورزشی شهید باکری در راستای برگزاری هرچه بهتر این المپیاد مورد بررسی قرار گرفت و حاضرین در جلسه نظرات خود را بیان کردند.


قبل از شروع جلسه نیز دکتر مهدی‌زاده دبیرکل المپیاد ملی فرهنگی ورزشی شهید باکری، محمد نقی‌‌پور رئیس دبیرخانه المپیاد و مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور نشستی داشتند و شهردار ارومیه گزارشی جامع در خصوص نحوه برگزاری مسابقات، بررسی نحوه برگزاری المپیاد به صورت بین المللی، برگزاری مسابقات فرزندان پرسنل و نقاط قوت و ضعف المپیاد در سال اول ارائه دادند.

 در پایان جلسه شهردار ارومیه بعنوان دبیرکل المپیاد، تندیس و تابلو لوگوی منبت کاری شده المپیاد فرهنگی ورزشی شهید باکری را به رسم یادبود به جمالی‌نژاد رئیس شورای سیاست گذاری ورزش شهرداری و دهیارهای کشور  اهدا کرد.

گفتنی است که مسابقات این المپیاد هم‌اکنون در مرحله استانی در حال برگزاری است و تیم‌های اول هر استان به مرحله منطقه‌ای صعود خواهند کرد.

Print
55 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان