• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نشست شورای معاونین شهرداری ارومیه برگزار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

نشست شورای معاونین شهرداری ارومیه برگزار شد

طبق روال چهارشنبه های هر هفته؛

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ نشست شورای معاونین شهرداری با حضور دکتر حسین مهدی زاده، شهردار و سایر اعضا شورا  در سالن جلسات شهرداری تشکیل و در خصوص مسائل مختلف مدیریت شهری گفت و گو شد.

در نشست شورای معاونین امروز؛ وحید عباسی، مشاور امورمالی شهردار ارومیه گزارشی از اقدامات کمیته عالی درآمد شهرداری به اعضا نشست ارائه کرد.

از ظرفیت فرهنگسراهای شهر جهت وصول عوارض استفاده شود

 وحید عباسی، مشاور امور مالی شهردار ارومیه در این نشست پس از ارایه گزارش از عملکرد کمیته عالی درآمد به ظرفیت فرهنگسراهای شهرداری در وصول عوارض اشاره کرد و گفت:  فرهنگسراهای مناطق 5 گانه از ظرفیت های لازم جهت وصول عوارض از شهروندان برخوردار هستند و تحقق این مهم منجر به افزایش درآمدهای شهرداری می شود.

کارگروه بهره برداری از چی چست با هدف توسعه صنعت گردشگری ایجاد شود

در ادامه نشست حسین اشرفی،  مشاور امور اقتصادی شهردار ارومیه به مجموعه تفریحی و گردشگری چی چست اشاره و پیشنهاد داد که کارگروه بهره برداری از چی چست با هدف توسعه صنعت گردشگری ایجاد شود.

وی با اشاره به اجرای پروژه های سرمایه گذاری ، عنوان کرد:  برخی از زمین های سطح شهر با ارزش زیاد و هزینه های عمرانی پایین بهترین فرصت جهت اجرای پروژه های سرمایه گذاری  با هدف رونق اقتصادی هستند که باید با برنامه ریزی و اتخاذ راهکارهایی به این سمت گام برداشت.

 سد معبر یکی از دغدغه های اساسی مدیریت شهری است

دکتر حسین مهدی زاده؛ شهردار ارومیه در نشست شورای معاونین  با تشکر از فعالان کمیته درآمد،  بیان کرد:  با وجود رکود حاکم بر ساخت وسازهای شهری،  کمیته درآمد شهرداری عملکرد قابل قبولی را داشته است .

وی در ادامه با اشاره به معضل سد معبر در سطح شهر و به ویژه هسته مرکزی آن شهر، اظهار کرد:  مقوله سد معبر یکی از دغدغه های اساسی مدیریت شهری بوده و باید به این مهم بیش از پیش نگاه ویژه شود و آن را با اتخاذ راهکارهایی چون ایجاد بازارچه هایی ساماندهی کرد.

شهردار ارومیه با اشاره به آغازفصل بارش باران و برف، گفت:  مدیریت شهری باید با آمادگی کامل و با تجهیز امکانات و تعمیر ماشین آلات به استقبال فصل بارش رود .

وی موضوعاتی چون ساماندهی ماشین آلات شهرداری در یک مجموعه واحد، احیای معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری،  توجه ویژه به مقوله  نگهداشت پل های سطح شهر و استفاده از نیروهای متخصص جوان در بدنه شهرداری جهت توسعه و عمران شهری را در این نشست از شورای معاونین مطرح و بر آنها تاکید کرد.

گفتنی است؛  دراین نشست شورای معاونین علاوه بر تبادل نظر و گفت و گو درباره موضوعات شهری و مسایل مرتبط با شهرداری، مصوبات پیشین شورای معاونین نیز بررسی شد.

Print
309 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان