• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی استان با معاون و قائم مقام وزیر کشور در امورسیاسی کشور برگزار شد
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی استان با معاون و قائم مقام وزیر کشور در امورسیاسی کشور برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه به نقل از سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، محمد حسین مقیمی در نشست با مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان غربی که در سالن شهید عطایی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مهم‌ترین نیاز کنونی جامعه ما کسب اطلاعات صحیح و درست از طریق اطلاع‌ رسانی رسمی کشور است.

وی ادامه داد: در جوامعی که مسؤولان بتوانند اطلاعات صحیح را در اختیار مردم قرار دهند و با مردم ارتباط مستقیم برقرار کنند می‌توانند زمینه اعتمادسازی را دربین مردم ایجاد کنند.

معاون و قائم مقام وزیر کشور در امورسیاسی به درج اطلاعات از وضعیت جامعه توسط شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: شبکه‌های اجتماعی اطلاعات مختلفی را از اخبار جامعه در اختیار مردم قرار می‌دهند در حالی که بسیاری از این اخبار به جهت اینکه دارای سیاست‌های مختلفی هستند به صورت دقیق و صحیح نیستند.

وی بر ضرورت نقش اطلاع‌رسانی رسمی در شرایط کنونی تاکید کرد و افزود: با توجه به هجمه شبکه‌های اجتماعی نقش موثر اطلاع‌رسانی بسیار حائز اهمیت است.

مقیمی افزود: در این بین نقش روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در اطلاع‌رسانی صحیح و رسمی به مردم بیشتر پررنگ‌ شده است.

وی گفت: روابط‌عمومی‌ها به سبب اینکه نمایندگان سیاست‌های سازمان و دولت هستند،  می‌توانند اطلاعات سازمان‌ها و دولت را به صورت صحیح  و دقیق در اختیار مردم قرار دهند.

معاون و قائم مقام وزیر کشور در امورسیاسی به فعالیت‌ خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری و نشریه‌ها اشاره کرد و گفت: دولت به دلیل اینکه وظایفی دارد و باید در چارچوب قوانین کشور پاسخگوی مردم باشد لذا لازم است از طریق منبع موثق اطلاعات لازم را در اختیار مردم قرار دهند.

وی افزود: ارائه اطلاعات و اخبار صحیح سازمان‌ها و دولت مهم‌ترین وظیفه روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی به شمار می‌آید.

معاون و قائم مقام وزیر کشور در امورسیاسی تصریح کرد: دولت از نقد های منصفانه منتقدین استقبال می کند ولی در مقابل تخریب کنندگان موضع می گیرد.

مقیمی گفت: اتفاقات صورت کرفته بعد از برجام، فضای کشور را بهبود بخشید و مردم هم به وجود نشاط سیاسی علاقه مند هستند.

وی افزود: فروش تنها یک میلیون بشکه نفت در هر روز و تورم 43 درصدی مشکلاتی بود که قبلا در کشور وجود داشت ولی دولت کنونی توانست با تدبیر و عملکرد عاقلانه فروش نفت را به بیش از 2.5 میلیون بشکه در روز برساند ضمن اینکه تورم را هم به 9 درصد رساند.

معاون و قائم مقام وزیر کشور در امورسیاسی تصریح کرد: تلاش و پشتوانه مردمی دولت در کنترل تورم، مخالفان را هم بر موفقیت آمیز بودن این تلاش صحه گذاشته است.

مقیمی تاکید کرد: با این همه تلاش صورت گرفته، وظیفه روابط عمومی ها، اطلاع رسانی درست و مناسب است، زیرا اعتماد مردم بعنوان سرمایه نظام باید جلب شد.

Print
540 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان