• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نصب سازه های تبلیغاتی مدرن در سطح شهر ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

نصب سازه های تبلیغاتی مدرن در سطح شهر ارومیه

این سازمان جهت کاهش آلودگی بصری در سطح شهر چه اقداماتی را انجام داده است؟

سازمان زیبا سازی در چند ماه اخیر سعی داشته تا ترتیبی در چیدمان تابلو های مرکز های خرید و فروش و همچنین تابلو های موجود در پیاده رو ها داشته باشد و همچنین در جنس نوپردازی ها ی تزئینات شهری از نوعی ترکیب بندی ملایم استفاده کرده تا کنتراست شدید منجربه ترافیک بصری در شهر نگردد.

طی سال جاری چه تعداد سازه های تبلیغاتی جدید و مدرن در سطح شهر نصب شد؟

طی سال جاری لمپوست بنر که سازه ای کارآمد در عرصه تبلیغات محیطی می باشد که برای اکران و نمایش بنر های فرهنگی و تبلیغی موقت و ثابت در خیابانها و بزرگراهها استفاده می شود و در این سازه ضمن افزایش توجه مخاطبان به تبلیغات محیطی ، باعث ارتقاء زیبایی و جذابیت چشم انداز بصری شهری نیز می گردد، و تابلوهای روان و استمپ در سطح شهر ارومیه نصب شد .

 با افراد متخلف آسیب زننده به منظری شهری ارومیه چه برخوری می کنید؟

این سازمان نیازمند همکاری و مشارکت شهروندان ‌در اجرای صحیح قوانین مربوط به زیباسازی و حذف زواید شهری است، و کسانی که به این ضوابط عمل نکنند، بعد از چند بار اخطار ‌با هماهنگی مراجع قضایی و نیروی انتظامی‌، آن بخش از تجهیزات و وسایل ساختمان‌شان که به چهره ‌شهر آسیب می‌زنند‌، جمع آوری خواهد شد.

 برای اینکه شهری به دور از هرگونه آلودگی بصری داشته باشیم چه راهکاری را توصیه می کنید؟

بیشترین تاثیر آلودگی‌های بصری ناشی از تابلوهای شهری و نماهای نامناسب ساختمان‌ها بر حال و هوای شهروندان است در نتیجه همکاری و تعامل مردم و مسئولان شهری با شهرداری ارومیه و شناخت ترکیب بندی مناسب درزمینه طراحی شهری قاعدتا حرکتی که منجر به آلودگی بصری و تاثیر نامناسب در شهر شود باید حذف گردد.

Print
1233 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان