• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نمایش آمادگی نیروهای آتش نشانی ارومیه در مانور مشترک اطفاء حریق
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

نمایش آمادگی نیروهای آتش نشانی ارومیه در مانور مشترک اطفاء حریق

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، مهندس ابراهیم شاد قوشچی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی در این باره اظهار داشت: این مانور با هدف شناسایی نقاط قوت و ضعف سازمان های مرتبط در مواقع بروز بحران آتش سوزی اجرا گردید که با نیل به اهداف از پیش تعیین شده اتمام یافت.


وی با بیان لزوم بکارگیری تجهیزات روز دنیا در آتش سوزی ها تصریح کرد: در این مانور خودروهای فوماتیک و نردبان نجات و امداد در کنار نیروی انسانی بیشترین نقش را در اطفاء حریق داشتند.


شاد قوشچی از آمادگی کامل نیروهای آتش نشانی برای مانورها و عملیات های مشابه خبر داد و گفت: مدت زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی از ایستگاه مرکزی تا محل مانور 3 دقیقه ارزیابی شد که با توجه به ترافیک دائمی خیابان های مدنی، ولیعصر و مجاهد زمان قابل قبولی است.


در ادامه حسین سرباز رشید، مدیر عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه که نیروهای آتش نشانی را فرماندهی می کرد، بیان داشت: مانور اطفاء حریق با فرض آتش سوزی در چهار نقطه از انبار نفت انجام شد که با هماهنگی خوب نیروهای آتش نشانی با موفقیت اجرا شد.


وی در مورد مانور انتقال مصدوم عنوان کرد: این مانور همزمان با مانور اطفاء حریق در یکی از مناطق مجاور منطقه حریق اجرا شد که در آن یکی از تکنیسن های شرکت نفت، حین انجام کار گرفتار شده بود که توسط گروه کار در ارتفاع سازمان آتش نشانی ارومیه به منطقه امن انتقال داده شد.


گفتنی است مانور فوق با همکاری شرکت نفت، سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه، نيروي انتظامي، مديريت بحران استانداري و اورژانس اجرا شد.

Print
909 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان