• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نهمین نمایشگاه شهر ایده آل ،دستاوردهای چهل ساله شهرداری‌های کشور  در بندر عباس افتتاح شد/ حضور فعال شهرداری ارومیه در نمایشگاه شهر ایده آل+گزارش تصویری
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

نهمین نمایشگاه شهر ایده آل ،دستاوردهای چهل ساله شهرداری‌های کشور در بندر عباس افتتاح شد/ حضور فعال شهرداری ارومیه در نمایشگاه شهر ایده آل+گزارش تصویری

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  شهرداری ارومیه با محوریت گردشگری و همچنین معرفی پروژه ها با شعار ارومیه شهر هوشمند در همایش و نمایشگاه سه روزه حضوری فعال دارد.

این نمایشگاه  در فضای 10 هزار متر مربعی با حضور فعال شهرداری ارومیه  و 110 شهرداری از28 استان  که در آن حضور دارند   در حال برگزاری است که شهرداری کلانشهرها و مراکز استان ها مشارکت فعالی در نمایشگاه دارند.

دستاوردهای موفق مدیریت روستایی در سالهای اخیر توسط دهیاری های 27 استان کشور در معرض دید بازدیدکنندگان قرارگرفته است.

انتقال تجربیات موفق شهرداری ها و دهیاری ها و اطلاع رسانی دستاوردهای موفق و ملی آنها و ارایه فرصت‌ها، طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ و کوچک سرمایه‌گذاری شهری در این نمایشگاه برای جذب سرمایه‌گذاران از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه  است.

ضمنا چندین شرکت بخش خصوصی تولیدکننده محصولات حوزه مدیریت شهری و روستایی در نمایشگاه شرکت کرده اند که حوزه کاری آنها عبارتست از فضای سبز، زیباسازی، مبلمان شهری و تجهیزات پارکی، ترافیک و حمل و نقل شهری است.

شایان ذکر است؛  صبح چهارشنبه اول اسفند نیز همایش علمی مدیریت شهری و روستایی نیز با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور ، شهردار ارومیه، معاون مالی و اقتصادی و مدیریت ارتباطات و اموربین الملل  شهرداری ارومیه و حضور  جمعی از شهرداران و دهیاران و اعضای شوراها و مدیران استانداری در بندرعباس برگزار شد.

Print
392 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان