• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نگاه ویژه به بازسازی اتوبوس های شهری ارومیه در 1400/ تعداد اتوبوس های شهری جوابگوی مسافران است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

نگاه ویژه به بازسازی اتوبوس های شهری ارومیه در 1400/ تعداد اتوبوس های شهری جوابگوی مسافران است

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه :

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ مهدی مژدهی فر با بیان این که امسال ناوگان اتوبوس رانی شهر ارومیه  بازسازی نشد، بیان کرد:  طی سال گذشته 100 دستگاه اتوبوس شهری با هدف رفاه  شهروندی بازسازی شد.
وی در پاسخ به این پرسش که ناوگان اتوبوس رانی در سال آینده توسعه می یابد، بیان کرد: با توجه به میزان جمیعت شهر ارومیه تعداد اتوبوس ها ی شهری جوابگوی مسافران است اما دغدغه این است که به سمت بازسازی ناوگان با کمک دولت حرکت کرد.
رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با بیان اینکه میانگن عمر ناوگان اتوبوس رانی شهر ارومیه 13 سال است، اظهار کرد: در تلاشیم این ناوگان را  به کمک دولت بازسازی و آن را به شرایط مطلوب برسانیم .
وی با بیان اینکه ازسال آینده بازسازی اتوبوس های شهری صورت می گیرد، بیان کرد:  از طریق شرکت های  طرف قرارداد  بازسازی و نوسازی ناوگان  با الویت بخش خصوصی در سال 1400 آغاز می شود.
به گفته رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه  در حال حاضر 343  دستگاه اتوبوس در سطح شهر ارومیه در حال فعالیت است که از این تعداد   293  اتوبوس متعلق  به بخش خصوصی و مابقی ملکی است.

Print
289 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان