• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

همزمان با هفته بسيج برگزار مي‌شود؛ مراسم تجليل از نيم قرن مبارزه خستگي ناپذير حجت الاسلام و المسلمين غلامرضا حسني
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

همزمان با هفته بسيج برگزار مي‌شود؛ مراسم تجليل از نيم قرن مبارزه خستگي ناپذير حجت الاسلام و المسلمين غلامرضا حسني

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، ششم آذر ماه همزمان با هفته بسيج، مراسم تجليل از نيم قرن مبارزه خستگي ناپذير حجت الاسلام و المسلمين غلامرضا حسني امام جمعه سابق اروميه در محل سالن اجتماعات شهيد چمران دانشگاه اروميه برگزار مي شود.

حجت ‌الاسلام سیدمحمد فخری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان در خصوص برگزاري اين مراسم گفت: با توجه به فعالیت و تلاش‌های بی‌بدیل حجت الاسلام حسنی در طی بیش از 50 سال، مراسمی برای نکوداشت فعالیت‌های این انسان بزرگوار روز 6 آذر در سالن شهید چمران برگزار می‌شود.

مشاور امور روحانيت استاندار آذربايجان غربي افزود: این مراسم با حضور مسئولان استانی، علما و بسیجیان و قرائت پیام مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

فخری، بنا شدن ساختمان‌های جدید حوزه‌های علمیه خواهران و برادران در استان را از ديگر اقدامات ارزشمند دوران مدیریت حجت الاسلام و المسلمين حسني عنوان كرد.

وی شجاعت را از دیگر ویژگی‌های ایشان دانست و گفت: در زمان مبارزه با رژیم طاغوت و انقلاب همواره با شجاعت در صحنه حاضر می‌شدند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد حجت الاسلام حسنی امرار معاش کردن با کشاورزی است که از آغاز طلبگی تا امروز در این زمینه فعالیت کرده و علاقه داشتند.

Print
657 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان