• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

هوشمندسازی موجب شفاف سازی فرآیندها است/منتقد موضوع مازاد پرسنل شهرداری هستم
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

هوشمندسازی موجب شفاف سازی فرآیندها است/منتقد موضوع مازاد پرسنل شهرداری هستم

رییس کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر ارومیه:

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، توماج وحیدافشار در نشست کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی اظهار کرد: بیمه تکمیلی به یکی از مسائل اساسی امروزی پرسنل شهرداری تبدیل شده است.
وی افزود: در خصوص میزان افزایش سقف تعهدات بیمه تکمیلی کارکنان به ویژه در حوزه حمایت از فرزندآوری و هزینه های مربوط به این حوزه باید اقدامات اساسی شروع شود و یا با ارائه راهکار مناسب از منابع داخلی شهرداری تأمین شود.
رییس کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر ارومیه خواستار شفاف سازی در خصوص موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران گفت: معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی گزارش کاملی در خصوص تبدیل وضعیت پرسنل و همسان سازی کارکنان به کمیسیون ارائه دهد.
وحیدافشار با اشاره به گزارش خدمات غیرحضوری و الکترونیکی شهرداری ارومیه توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات تصریح کرد: تمامی خدماتی که الکترونیکی می شوند باید ارائه آن خدمت به صورت حضوری ممنوع باشد و فرهنگسازی استفاده از خدمات غیرحضوری تنها با این شیوه امکانپذیر است.
وی افزود: برخی مقاومت ها در حوزه غیرحضوری شدن خدمات و هوشمندسازی وجود دارد چرا که موجب شفاف سازی فرآیندها و عدم دخالت نظرات اشخاص می شود.
وحیدافشار تأکید کرد: خدماتی که قابلیت برون سپاری شدن دارند باید احصا و به کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی گزارش شود.
رییس کمیسیون نظارت،  شفافیت و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر ارومیه با انتقاد از مباحثی در راستای سه هزارنفر نیروی مازاد خاطرنشان کرد: این تعداد را قبول ندارم چرا که در برخی شهرها نیروهای مدیریت پسماند و فضای سبز جز پرسنل شهرداری آورده نمی شوند اما در ارومیه این حوزه های پرجمعیت از لحاظ پرسنلی را جز آمار می آورند و باید با کسر آمار این حوزه های خدماتی، آمار مازاد بر چارت اعلام شده و در مقام مقایسه با سایر شهرداری ها قرار بگیریم.

Print
405 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان