• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

والیبال ساحلی شهرداری ارومیه آسیایی شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

والیبال ساحلی شهرداری ارومیه آسیایی شد

به گزارش سایت خبری شهرداری ارومیه و به نقل از خبرگزاری، سرمربی تیم والیبال ساحلی شهرداری ارومیه، پس از کسب مقام قهرمانی تیم الف شهرداری ارومیه در مسابقات والیبال ساحلی باشگاههای کشور گفت: دیدار فینال این مسابقات روز جمعه در زمین های شنی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد که طی آن تیم الف شهرداری ارومیه موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ کراس بجنورد را شکست داده و بر سکوی قهرمانی جای گیرد.

افشین خدایاری افزود: مسابقات از بیست و یکم ماه جاری به مدت سه روز و همزمان با رقابتهای نیمه نهایی و نهایی والیبال لیگ برتر والیبال کشور در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

خدایاری گفت: برای تیم والیبال ساحلی (الف) ارومیه، محمد سلاق و پرویز فرخی به میدان رفتند و با برتری در برابر تمامی حریفان جواز حضور در رقابتهای باشگاههای آسیا را کسب کردند.

وی ادامه داد: باشگاه شهرداری ارومیه با دو تیم الف و ب عازم این رقابتها شده بود که برای تیم (ب) نیز آرش آقاپور و احسان بابایی دو والیبالیست بومی از شهر ارومیه انتخاب شده بودند که در مرحله یک هشتم نهایی حذف شده و موفق به صعود در مراحل بعدی نشدند.

خدایاری که مربیگری تیم شهرداری ارومیه در رقابتهای آسیایی را نیز عهده دار است گفت: مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا بیستم فروردین ماه سال ۹۳ به میزبانی تایلند برگزار می شود و بسیار خرسندیم که تیم باشگاه شهرداری ارومیه به نمایندگی از کشورمان عازم این کارزار آسیایی می شود.

 

Print
1153 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان