• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

افتخاری دیگر برای شهر ارومیه، افتتاح فاز اول تقاطع غیر همسطح امامت با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

افتخاری دیگر برای شهر ارومیه، افتتاح فاز اول تقاطع غیر همسطح امامت با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال

پروژه تقاطع غیر همسطح امامت در نیمه اول سالجاری با حمایت های رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه و با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال فاز اول آن کلنگ زنی و به حول و قوه الهی در 21 اسفند ماه سالجاری و در عرض 6 ماه به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت خبری شهرداری ارومیه، فاز نخست تقاطع غیر همسطح امامت با حضور استاندار آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه، معاون عمرانی استانداری آذربایجان غربی، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مسئولین شهری و نیز مردم شریف و شهید پرور ارومیه افتتاح شد.

در آغاز مراسم پرویز جلیلی، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن خیر مقدم به حضار گفت: شورای اسلامی شهر یک نهاد مردمی است که برای خود وظایف خاصی دارد که یکی از مهمترین وظایف آن تصویب بودجه شهرداری برای انجام امورات شهری و بخصوص ارائه خدمات بهینه به آنهاست.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین در ادامه سخنانش ضمن قدردانی از مسئولین استانی و شهری اظهار داشت: استان آذربایجان غربی علی الخصوص شهر ارومیه با همدلی و همفکری مقامات استانی و شهری با لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری دست به دست هم داده اند تا این استان و شهر ارومیه را به جایگاه واقعی خود برسانند.

ایشان همچنین با اشاره به اهداف شورای اسلامی شهر ارومیه در سال 93 اذعان داشت: اولین اولویت شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه با توجه به سیاست های کلی، اتمام پروژه های نیمه تمام شهری و نیز تکمیل کمربند داخل شهر و توزیع عادلانه خدمات به تمام نقاط شهر به خصوص مناطق محروم است که امید است با تلاش های شبانه روزی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه این امر محقق یابد.

پرویز جلیلی در ادامه سخنانش افزود: تقاطع غیر همسطح امامت شامل تونل و باندهای ورودی و خروجی است که برای اجرای این طرح 200 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی گفت: در اجرای این طرح افزون بر شش هزار و 500 متر مکعب بتن ریزی، احداث 317 متری، بیش از 87 هزار متر مربع خاکبرداری و خاکریزی و پنج هزار 200 متر جدول گذاری شده است.

در ادامه مراسم ابراهیم صفری، معاون فنی عمرانی شهرداری ارومیه نیز در خصوص پروژه امامت گفت: شهرداری ارومیه در راستای تکمیل رینگ اصلی و ترافیکی در تیرماه سال 92 اقدام به شروع احداث عملیات تقاطع غیر همسطح فلکه امامت نمود که زیرگذر این پروژه در امتداد بلوار امام علی به امامت به طول 815 متر طول و 310 متر زیرگذر با پوشش می باشد و روگذر از سمت بلوار مولوی به سمت سربازان گمنام در طول 260 متر و عرض 14 متر به روش شمع و ستون با تابلیه بتنی که انشاء اله در سال 93 به اتمام خواهد رسید.

ابراهیم صفری همچنین در ادامه سخنانش اظهار داشت: در حوزه شهر ارومیه 17 تقاطع غیر همسطح شناسایی شده است که امید می رود تا پایان سال 1393 شاهد احداث و بهره برداری این تقاطع ها باشیم.

شهردار ارومیه دیگر سخنران این مراسم بود، وی در افتتاحیه پروژه تقاطع غیر هم سطح امامت اعلام نمود ما سرباز ولایت هستیم

شهردار ارومیه در افتتاحیه تقاطع غیر هم سطح امامت با اشاره به مقام معظم رهبری اعلام نمود ما به عنوان سربازان مقام معظم رهبری با تمام وجود و از جان و دل در راه اعتدال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برمی داریم و تا آخرین نفس به ملت شریف ایران اسلامی و شهروندان خدمات ارائه خواهیم داد.

حضرت پور در بخشی از سخنانش افزود: اگر امروز پروژه ای در سطح شهر ارومیه افتتاح می شود همگی حاصل تلاش و همدلی مسئولان استانی و شهری است که بجاست اینجانب به نوبه خود از تک تک این عزیزان و زحمتکشان تقدیر و تشکر به عمل آورم.

شهردار ارومیه در ادامه افزودند: امروز جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی می تواند کمک مضاعفی برای توسعه و عمران شهرها باشد و شهرداران و مسئولین استانی می توانند از تمامی پتانسیل و ظرفیت های سرمایه گذاران داخلی و خارجی در رشد و شکوفایی شهرها مساعدت بگیرند.

ایشان در ادامه بیاناتش با تقدیر ویژه همکاران مجموعه اداره اطلاعات استان در اجرای این پروژه اعلام کردند که اگر این تعاملات سازنده و همکاری فی مابین نبود تقاطع غیر همسطح امامت بسهولت اجرا و عملیاتی نمی گردید.

ایشان در ادامه سخنانش افزودند: علیرغم برخی مسائل امنیتی موجود در طرح تقاطع غیر همسطح امامت که در اصلی ترین کریدورهای شهری ارومیه قرار دارد با همکاری مجموعه امنیتی استان به بهره برداری رسید.

حضرت پور در خاتمه از همکاری و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر در اجرای پروژه های شهری تقدیر نمودند و از تمامی زحمتکشان در پروژه های شهری تجلیل نموده و از صبر و شکیبایی شهروندان در تحمل اجرای پروژه های شهری تقدیر ویژه ای به عمل آوردند و در خاتمه نوید کلنگ زنی پروژه های جدیدی همزمان با اتمام پروژه های فاخر شهری به شهروندان شهید پرور شهر ارومیه مژده دادند.


 


 

 

 

 

 

 

 

 

Print
1348 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان