• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ورودی معابر سطح منطقه یک ساماندهی می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ورودی معابر سطح منطقه یک ساماندهی می شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، وحید عباسی با اشاره به پیرو درخواست های مکرر مردمی درخصوص مشکل تردد وسایل نقلیه در ورودی برخی از معابر فاقد پوشش مناسب، گفت: در این راستا شهرداری منطقه اقدام به ساماندهی معابر سطح منطقه یک کرده است.

وی افزود: طی این مدت بیش از 1000 متر مربع از جوبهای ورودی معابر با اعتباری بالغ بر هفتصد میلیون ریال پوشش یافته که منجر به کاهش حوادث و موجبات رضایت مندی شهروندان شده است.

عباسی بیان کرد: از دیگر اقدامات پیش رو شهرداری ساماندهی و پوشش کانالهای دایر سطح منطقه از جمله پوشش کانال خیابان والفجر،زمین های فرهنگ و آزالیا،و زمین های شیلات به طول کلی 770 متر است.

وی در ادامه از پیشرفت 90درصدي احداث زمين ورزشي پارک محله ای در خیابان باغبان نوین خبر داد و گفت: در آینده آتی شاهد به بهره برداری رسیدن این زمین ورزشی خواهیم بود.

شهردار منطقه یک ارومیه بابيان اينكه احداث زمين هاي ورزشي محله اي از مولفه هاي مهم در نشاط وشادابي شهروندان است، عنوان کرد: به منظور تامین رفاه و آسایش شهروندان ،گسترش فضای سبز و بهبود مبلمان شهري عمليات خاكريزي نباتي ، بتن ريزي، و فنس کشی  و همچنين سيستم روشنايي زمين ورزشي انجام شده است و نصب تجهیزات ورزشی و آماده سازی زمین از جمله اقدامات در حال انجام است.

وی اضافه کرد: اين زمين تفريحي ورزشي با امكاناتي چون زمين فوتسال، واليبال و ست لوازم تندرستي بلافاصله پس ‌از تكميل عمليات‌اجرايي در اختيار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی همچنین از آغاز عملیات احداث زمین ورزش محله ای خیابان میرداماد خبر داد و گفت: عملیات خاکبرداری مجموعه رو به اتمام بوده و طی یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

Print
893 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان