• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تقاطع غیرهمسطح آذربایجان 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تقاطع غیرهمسطح آذربایجان 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزاش روابط عمومی شهرداری ارومیه، مهندس ابراهیم صفری با بیان اینکه طرح تقاطع غیرهم سطح آذربایجان و یا به عبارتی طرح تبادل ترافیکی آذربایجان در چهار تراز برای اجرا طراحی شده است، گفت: هم اکنون زیر سازی پروژه در حال اجرا است.

وی با اعلام اینکه تقاطع غیرهم سطح آذربایجان در بخش فوقانی در 2 تراز دارای پل های هوایی است، اظهار کرد: پل اول در ارتفاع 7متری و پل دوم در ارتفاع 14 متری برای روان سازی ترافیک ساخته می شود.

مهندس صفری ادامه داد: این طرح بزرگ تبادل ترافیکی بیش از 2 هزارو 300 متر طول داشته که با اتمام آن مجموع مساحت این پروژه به بیش از 23 هزار متر مربع خواهد رسید.

وی با اشاره به بودجه تخصیص یافته برای تقاطع غیرهمسطح آذربایجان، اظهار کرد: برآورد اولیه برای این طرح به بیش از یک هزار میلیارد ریال بالغ بوده که برنامه زمانی برای اتمام کامل آن در حدود 18 ماه است.

 معاون عمرانی شهرداری ارومیه در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر طراحی های اولیه کمربند بیرونی یا رینگ سوم شهر ارومیه به پایان رسیده است، گفت: طرح کمربندی بیرونی شهر شامل سه قطعه بوده که مراحل نهایی قطعه اول به اتمام رسیده و در آستانه برگزاری مناقصه برای انتخاب پیمانکار و در نهایت زمینه سازی برای استفرار کامل ساخت است.

وی با اعلام اینکه کمربندی بیرونی ارومیه در 5 تقاطع غیر همسطح برای اجرا طراحی شده است، افزود: فاز اول کمربندی بیرونی شهر ارومیه تا پایان خرداد سال جاری وارد فاز اجرایی برای ساخت خواهد شد.

مهندس صفری با اشاره به مختصات طرح کمربندی بیرونی شهر ارومیه، بیان کرد: قطعه اول طرح از تقاطع غیر هم سطح سرو انشعاب یافته و با گذراز بالادست باغ رضوان و کشتارگاه  در جاده انهر به جنب نیروگاه برق خواهد رسید و قطعه دوم نیز از ابتدای 100 متری فشار قوی جاده انهر شروع شده و از امتداد فشار قوی و با گذر از زمین های کارگران و بالادست گلشهر به بند می رسد ونهایتا قطعه سوم از امتداد فشاری قوی از جاده بند شروع و با گذراز 100 متری سعدی و یا عبور از شهرک فرشته به سمت جاده بالانج امتداد خواهد یافت.

Print
995 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان