• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ورودی های سطح منطقه دو تا سه کیلومتر شهری ساماندهی شده است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ورودی های سطح منطقه دو تا سه کیلومتر شهری ساماندهی شده است

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ مهرداد سلامتی با اشاره به ساماندهی ورودی های سطح شهر ارومیه از نظر عملیات عمرانی بیان کرد: ورودی های سطح شهر از جمله از طرف جاده سلماس ،سرو و جاده شهید کلانتری که از نظر منظر ورودی شهر در اولویت های ساماندهی  بود ساماندهی شد.
وی افزود:  ساماندهی ورودی های سطح منطقه دو شامل پیاده روسازی جاده شهید کلانتری تا روستای توپراق قلعه،  تعریض جاده چی چست تا محل زندان در قالب جداره سازی و پیاده رو سازی، عملیات عمرانی در جاده سرو، آسفالت رویه جاده انهر و تعریض جاده سلماس انجام شده و همچنان  در این طرح های ساماندهی، محل هایی که نیاز به تسطیح و عملیات عمرانی دارند در حال اجرا است.
شهردار منطقه دو شهر ارومیه گفت:  ورودی های سطح منطقه تا سه کیلومتر شهری در قالب تعریض، پیاده رو سازی  و ایجاد جلوه بصری زیبا با توسعه فضای سبز و طرح های مبلمان شهری ساماندهی شده است .
وی شهر ارومیه را یکی از مهمترین مقاصد گردشگران عنوان کرد و گفت: در این راستا تلاش می کنیم با جدیت و سرعت تمام عملیات عمرانی و زیباسازی ورودی های مهم در سطح منطقه 2 را کاملا پوشش داده تا رسالت شهرداری در حوزه زیباسازی مناظر شهری به ویژه  ورودی های مهم شهر تحقق پیدا کند.

Print
296 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان