• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ورودی های شهر ارومیه در حال پاکسازی است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ورودی های شهر ارومیه در حال پاکسازی است

هادی بصاری رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در این باره اظهار کرد:  با هدف ساماندهی مبادی ورودی و پاکسازی چهره این مبادی ازهر گونه خاک و نخاله و مواد زائد و ارتقای سطح نظافت، عملیات جمع آوری نخاله‌های ساختمانی از ورودی‌های شهر در حال انجام است.

به گفته وی نخاله‌های انباشته شده در ورودی ها، چهره ناخوشایندی از شهر ارومیه را نشان می‌دهند و تهدیدی برای سلامت افراد بوده که متاسفانه به سبب عدم توجه برخی از افراد در مبادی ورودی شهر انباشته شده است.

بصاری افزود: به همین منظور و طبق دستور و تاکید شهردار ارومیه، پاکسازی ورودی‌ ها و خروجی های شهر، حاشیه معابر و اراضی خالی  یکی از برنامه های مهم سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در دستور کار ویژه قرار گرفته و توسط ستاد خاک و نخاله این سازمان در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: نخاله‌های ساختمانی انباشته شده در سطح شهر باعث بروز نازیبایی بصری شده و مشکلاتی چون خطر آبگرفتگی معابر را به همراه دارد .

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: اشخاصی که مبادرت به تخلیه نخاله‌های ساختمانی کنند علاوه بر جریمه نقدی منجر به توقیف خودرو می‌شود لذا شهروندان می‌توانند نخاله‌های ساختمانی خود را به مراکز مجاز و مورد تایید سازمان مدیریت پسماند انتقال دهند.

Print
305 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان