• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پرداخت عوارض شهرداری موجب توسعه و آبادانی شهر است/ ضرورت برگزاری یادواره شهدای منطقه عمار/ فرهنگسازی در حوزه پل های عابر پیاده انجام نگرفته است/ باغات توت سطح شهر حفظ شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پرداخت عوارض شهرداری موجب توسعه و آبادانی شهر است/ ضرورت برگزاری یادواره شهدای منطقه عمار/ فرهنگسازی در حوزه پل های عابر پیاده انجام نگرفته است/ باغات توت سطح شهر حفظ شود

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور در دیدار  با اهالی منطقه عمار در مسجد عمار اظهار کرد: در تمامی نقاط شهر نارسایی هایی وجود دارد که در صورت قابل حل بودن باید در اسرع وقت در دستور کار گیرد.

وی افزود: مدتی است که حضور در مساجد را در برنامه کاری خود قرار داده ایم و این روند و حضور در مساجد برای حل مشکلات شهروندان ادامه خواهد داشت.
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به نیاز منطقه عمار در بلوار باهنر به پل عابر پیاده گفت: متاسفانه فرهنگسازی در حوزه استفاده از پل عابر پیاده انجام نشده و اکثریت پلهای عابر پیاده هم اکنون بلااستفاده مانده است.
خلیل پور بر ضرورت ایجاد فضای سبز در تمامی محلات ارومیه تأکید کرد و افزود: متاسفانه در برخی مناطق به علت شرایط خاص آنجا امکان ایجاد فضای سبز وجود ندارد اما به هر نحوی باید در برنامه ریزی مدیریت شهری قرار گیرد.
وی مشکلات مربوط به حوزه ترافیک خیابان عمار بر اثر حضور شهروندان و هموطنان جهت اقدامات درمانی را یادآور شد و ادامه داد: شهرداری باید با تدابیر ویژه جهت مدیریت این معضل اقدام عملی کند و در این راستا شورای شهر آماده هرگونه حمایت است.
خلیل پور تصریح کرد: با توجه به درآمد فعلی شهرداری، اداره کرد شهر غیرممکن به نظر می رسد و باید شهروندان پای پیش گذاشته و به کمک مدیریت شهری و شهر خود بشتابند.
وی با انتقاد از شهردار سابق جهت عدم تأمین قیر برای کارهای ترمیم، لکه گیری و آسفالت شهر ارومیه در فصل کاری و تابستان، اظهار کرد: با تأمین قیر در این راستا مشکلی نداریم و سازمان عمران شهرداری نسبت به رفع مشکلات منطقه عمار اقدام عاجل کند.
خلیل پور افزود: منطقه عمار نیازمند برخی خدمات برای زیبایی محیطی بوده چون تقریبا در مرکز شهر قرار گرفته است.
وی بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ادامه داد: مدیون شهدا هستیم و مسجد عمار در راستای گرامیداشت شهدای منطقه عمار یادواره ای برگزار کند و یادواره شهدای والفجر 8 نیز در سطح وسیع تر به صورت شهرستانی برگزار شود.
خلیل پور بر ضرورت حفظ باغات توت سطح شهر تأکید کرد و افزود: با رضایت صاحبان املاک مذکور مدیریت شهری آمادگی توافق برای حفظ این باغات برای استفاده عموم شهروندان است.
وی اظهار کرد: امیدواریم در دوره ششم شورا مشکلات شهروندان با تمام توان و در حد امکان و به صورت قانونی حل کنیم و در این راستا نیازمند حمایت مردم هستیم.
خلیل پور با اشاره به درآمدهای پایدار مدیریت شهری گفت: عوارض نوسازی، خودرو و پسماند یکی از درآمدهای پایدار شهرداری ها است که از مردم خواهشمندیم در این راستا کمک حال شهر خود برای رفاه و آسایش خودشان باشند و اگر عوارض به موقع پرداخت شوند خدمات بهینه در سطح شهر را شاهد خواهیم بود.
وی یادآور شد: توجه به عوارض شهرداری و پرداخت به موقع موجب توسعه و عمران و آبادانی شهر می شود.

Print
240 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان