پرسنل شهرداری شبانه روزی در حال تلاش برای رفع مشکلات موجود در بلیت فروشی هستند
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه:
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، علی اصغر احمدزاده با اشاره به مشکلات پیش آمده در خصوص فروش اینترنتی بلیت مسابقات لیگ ملتهای والیبال اظهار کرد: متاسفانه این مشکل ناشی از ضعف در شرکت متولی فروش بلیت که در اردبیل مستقر است، بود.
وی با بیان اینکه شهردار ارومیه دستور اکید برای رفع مشکلات را صادر کرد، افزود: از همان لحظات ابتدایی پیش آمدن مشکل، کارشناسان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه مسئولانه وارد عمل شده و نسبت به رفع مشکلات فنی به وجود اقدامات لازم را انجام دادند، به نحوی که معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری، رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری و کارشناسان زیرمجموعه شان شب اول فروش بلیت را کلا در محل سازمان فاوا نخوابیده و تا صبح بیدار بوده اند تا رضایت والیبال دوستان را به دست آورده و سایت را ساماندهی کنیم.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه گفت: شهرداری ارومیه از همان ابتدا پیش بینی می کرد که چنین شرایطی البته نه با این وسعت به وجود بیاید اما با توجه به تأکید فدراسیون والیبال مبنی بر همکاری با شرکت متولی فروش که در اردبیل مستقر است، مبنا را بر اعتماد دوسویه از لحاظ فنی و اخلاقی قرار داد.
احمدزاده تصریح کرد: از سوی دیگر استقبال بی نظیر هموطنان برای خرید بلیت مسابقات که بنا بر اعلام کارشناسان بیش از دو میلیون بازدید را شاهدیم، یکی دیگر از مشکلات پیش رو برای شرکت اردبیلی و همچنین ما بود.
وی ادامه داد: تمامی بلیتهای مسابقات در روز اول به فروش رفته است و همکاران شهرداری ارومیه در معاونتها و سازمانهای مختلف شبانه روزی در تلاشند تا این مسابقات به نحو شایسته برگزار شود و خود را آماده فروش بلیت روزهای دوم و سوم کرده ایم تا مشکلات را به حداقل ممکن برسانیم.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه در پایان از معاون مالی و اقتصادی شهرداری، مدیر بازرسی و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در راستای تلاش برای رفع مشکلات موجود و حضور مستمر و تعامل گرا در روند رفع مشکل بلیت فروشی قدردانی کرد.