• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پروژه های گردشگری در منطقه البرز برنامه ریزی شود/ضرورت ترمیم آسفالت منطقه البرز
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پروژه های گردشگری در منطقه البرز برنامه ریزی شود/ضرورت ترمیم آسفالت منطقه البرز

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور در مسجد امام هادی(ع) منطقه البرز و در بین اهالی این منطقه اظهار کرد: فرهنگسرای طاها واقع در منطقه البرز جز فعالترین فرهنگسراهای شهرداری ارومیه است.
وی افزود: تصمیم گرفته ایم هر هفته در یکی از مساجد شهر برای شنیدن مشکلات مردم و حل آنها حضور می یابیم.
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه خواستار جمع بندی دقیق و ریز مشکلات مناطق از سوی روابط عمومی شورای شهر شد تا چنانچه مشکلاتی وجود دارد با مسئول مربوطه جهت حضور در مساجد هماهنگی به عمل آید.
خلیل پور ادامه داد: خواستار حل مشکلات مربوط به حوزه آسفالت منطقه البرز هستیم و شهرداری منطقه و سازمان عمران باید در این راستا بازنگری کلی داشته و نسبت به آسفالت ریزی در منطقه و یا ترمیم آن اقدام کنند.
وی تصریح کرد: در بحث ترافیک، شهرداری مجری تصمیمات شورای ترافیک است و شهرداری یکی از اعضا این شورا است و باید مسائل مربوط به ترافیک خیابان ساوالان در این شورا مطرح و پیگیری شود.
خلیل پور خواستار رسیدگی به حفاری های رها شده در سطح منطقه البرز شده و رسیدگی فوری به این مشکل را وظیفه مدیریت شهری دانست.
وی با اشاره به سرانه فضای سبز ارومیه عنوان کرد: سرانه فضای سبز در ارومیه در شرایط قابل قبولی قرار دارد.
خلیل پور یادآور شد: هرگونه عوارضی که از سوی شهرداری اخذ می شود بر اساس جداولی که دارایی تأیید کرده و شهروندان باید حق شهرنشینی خود را برای توسعه و آبادانی ارومیه بپردازند.
وی اظهار کرد: افزایش قیمت ها و افزایش نرخ تورم موجب کندی در پیشرفت پروژه های شهری طی سالهای گذشته شده است.
خلیل پور خواستار رسیدگی متولیان اصلی فرهنگ شهر به این حوزه شده و ادامه داد: 28 دستگاه و اداره در سطح شهر وجود دارد و شایسته نیست همه در حوزه فرهنگی تنها از شهرداری انتظار داشته باشند.

وی رسیدگی به پروژه تک بیر را از ضروریات پیش رو عنوان کرد و افزود: شورای ششم تلاش خواهد کرد مشکلات موجود در پروژه های سرمایه گذاری را حل کند چرا که از این حوزه می تواند درآمدزایی نیز کند.
خلیل پور اظهار کرد: حل برخی مشکلات تنها در دست شهرداری نبوده و نیازمند همت همگانی تعدادی از ادارات دیگر است و در این راستا همه دستگاهها باید پای کار باشند.
وی گفت: به علت مشکلاتی که در عدم انعطاف در برخی قوانین وجود دارد نمی توان برای تمامی شهروندان خدمات رسانی کرد و چنانچه اقدامی نیز شود در آینده شوراها با مشکلات عدیده در حوزه های بازرسی و نظارتی مواجه می شوند.
خلیل پور با اشاره به پارک جنگلی ارشلو یادآور شد: خواستار رسیدگی به این پارک جنگلی از سوی منابع طبیعی هستیم و متاسفانه در ارومیه از ظرفیت این جنگلها برای توسعه گردشگری هستیم.
وی ادامه داد: توسعه مباحث گردشگری در پارک جنگلی ارشلو در برنامه ریزی های شهرداری ارومیه مدنظر قرار گیرد.

Print
376 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان