• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پنجمین روز جشنواه انگور با برگزاری مسابقه آواهای ماندگاربه پایان رسید
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پنجمین روز جشنواه انگور با برگزاری مسابقه آواهای ماندگاربه پایان رسید

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛  در پنجمین روز  چهارمین جشنواره انگور،  مسابقه  آوا های ماندگار با حضور علاقمندان به هنر موسیقی و آواز خوانی در محل دهکده ساحلی چی چست برگزارشد  و علاقمندان  به هنر در این مسابقه هنر خود در زمینه آواز خوانی را به نمایش گذاشتند و در پایان مسابقه آوای ماندگار از نفراتی که بهترین نوع اجرای آواز خوانی را داشتند با تشویق حضار تجلیل شد .

بازدید رییس دفتر کمیساریاری عالی پناهندگان سازمان ملل در جمهوری اسلامی ایران  از چهارمین جشنواره انگور

رییس دفتر کمیساریاری عالی پناهندگان سازمان ملل در جمهوری اسلامی ایران به همراه قائم مقام شهردار ارومیه  از چهارمین جشنواره انگور در محل دهکده ساحلی چی چست ارومیه بازدید کرد.


نمایش موسیقی عاشیق ها با حضور گسترده علاقمندان

  جشنواره انگور در طی این روز ها با اجرای  موسیقی سنتی عاشیق با حضور علاقمندان در  محوطه جنبی تالار فلامینگو رنگ و بوی هنری پیدا کرده است،  این مراسم هر روز با تشویق  علاقمندان به  هنر آشیقی  در حال اجرا است و همچنین  در آن حرکات آیینی جلمان  در فضایی شاد اجرا می شود.


توزیع 2 هزار کیسه پارچه ای

در چهارمین روز جشنواره بیش از دو هزار کیسه پارچه ای  در بین مردم توزیع شد، این کیسه ها در راستای حفاظت از محیط زیست در چهارمین جشنواره انگور انجام می شود و می تواند در ایجاد فرهنگ پرهیز از استفاده کیسه های پلاستیکی و نایلونی تاثیرگذار باشد.

حضور پرشور مردم در محوطه سنتی جشنواره

پنجمین روز ازچهارمین  جشنواره انگور با اجرای مراسم دوشاب پزان، تهیه عرق بادرشیو ، اجرای موسیقی با  حضور خیل کثیر مردم  در دهکده ساحلی چی چست تداوم یافت .


Print
491 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان