• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پیام تبریک شهردار ارومیه به مناسبت هفته بسیج
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پیام تبریک شهردار ارومیه به مناسبت هفته بسیج

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، متن پیام تبریک شهردار ارومیه به شرح ذیل است؛

هفته بسیج گرامیداشت یک منظومه فکری است که در همه عرصه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی، علمی و فرهنگی، نیل به اهداف بلند و قله‌های رفیع عزت و افتخار را برای کشورمان هموار می‌سازد.

بسیج تا به امروز، توانمندی های تحسین برانگیز و عظیمی را از خود  به نمایش گذاشته که به اعتراف دوست و دشمن، مایه افتخار و سربلندی اسلام و انقلاب و کشور شده و این شجره طیبه هنوز توانمندی‌های ناشناخته فراوانی دارد که می توان از قدرت و توان عظیم و خودجوش آن برای اعتلای انقلاب اسلامی و ایران عزیز بهره مند شد.

بدون‌ تردید نقش‌ و جایگاه‌ بسیج‌، ارتباط‌ جدی‌ و مستقیمی‌ با امنیت‌ ملی و منطقه‌ای ایران دارد، زیرا بسیج، اساسا یکی‌ از «مؤ‌لفه‌های‌ امنیت» و از ارکان‌ اصلی‌ حفظ‌ و بقای‌ نظام‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌ است. این‌ حقیقت‌ با توجه‌ به‌ اهداف‌ تاسیس‌ بسیج‌ باید مدنظر قرار گیرد. اندکی‌ تامل‌ در این‌ اهداف، هر انسان‌ خردمندی‌ را متقاعد می‌سازد که‌ جایگاه‌ بسیج‌ با چنین‌ چشم‌اندازی‌ قطعا باید ارتباط‌ تنگاتنگ‌ و غیرقابل‌ انکاری‌ با امنیت‌ منطقه‌ای‌ کشور داشته‌ باشد.

تاکید امام راحل نیزبر روی شکل‌گیری هسته‌های مقاومت در تمامی جهان از آن‌ رو بوده است که شکل‌گیری بسیج، تجربه  گرانقدری را در اختیار نظام جمهوری اسلامی ایران قرار داد که این تجربه می‌تواند در بیرون مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی نیز پیش‌برنده گفتمان اسلام ناب محمدی(ص) و انقلاب اسلامی باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، هفته بسیج مستضعفان را به محضر رهبر معظم انقلاب، بسیجیان آزاده  ومردم انقلابی تبریک گفته و از خداوند قادر و متعال عزت و سرافرازی همه بسیجیان عزیز و مخلص ایران اسلامی را مسئلت می نمایم.

Print
727 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان