• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پیام تبریک شهردار ارومیه به مناسبت هفته نیروی انتظامی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پیام تبریک شهردار ارومیه به مناسبت هفته نیروی انتظامی

 به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، شهردار ارومیه با صدور پیامی به مناسبت هفته ناجا، این هفته را بر تمامی ایثارگران نیروی انتظامی و مرزبانی تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

همه ساله در هفته نیروی انتظامی و به مناسبت تشکیل این نیروی مخلص و مجاهد فرصتی پیش می آید تا با یادآوری رشادت ها و دلاوریهای پلیس مقتدر و ولایتمدار ایران اسلامی، هرچند به صورت محدود و در قیاس به میزان قطره ای در برابر اقیانوس، از زحمات و تلاشهای شبانه روزی و بی منت آنها قدردانی به عمل آید.

پلیس "هوشمند و امین مردم" شعاری است که برای هفته ناجای امسال انتخاب شده است. مجموعه پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی در تمامی قسمت ها، به معنای واقعی کلمه با اخلاق و رفتار اسلامی و انسانی خود امروزه امین خوبی برای مردم ولایی و انقلابی کشورمان شده اند و سرمایه اجتماعی پلیس در ایران مسئله ای است که در سایر کشورها دست نیافتنی می باشد و این مهم جزء افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی و مجموعه پرتلاش نیروی انتظامی است که ضروری است روز به روز تقویت شود که قطعاً اینچنین است.

نیروی انتظامی با توجه به سطح گسترده ای از خدماتی که ارائه می دهد و وظایفی که عهده دار شده، در اکثریت موارد مستقیما با مردم  در ارتباط است و خداوند را شاکریم که امروزه نیروی انتظامی مردم دار، مقتدر، دانش محور و پاکدست را شاهد هستیم و این فضا به وجود نمی آمد مگر با تلاش پرسنل زحمتکش و مدیریت انقلابی فرماندهان ناجا تحت رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب.

سبزپوشان حافظ امنیت و مدافع نظم و انضباط شبانه روزی و بدون وقفه در تمامی ایام سال می کوشند تا آرامش و آسایش را به هموطنان هدیه دهند و برای ملت بزرگ ایران چه هدیه ای بالاتر از نعمت امنیت می تواند باشد، در حالی که در سرتاسر کشورهای اطراف، شاهد ناامنی و هرج و مرج هستیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته ناجا و درود و صلوات بر روح بلند شهدای سرافراز و به ویژه شهدای ناجا، این هفته را بر تمامی تلاشگران و جان بر کفان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال بر تمامی شان اعم از نیروهای مرزبانی و انتظامی آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون دارم.

محمد حضرت پور

شهردار ارومیه

شهردار ارومیه با صدور پیامی به مناسبت هفته ناجا، این هفته را بر تمامی ایثارگران نیروی انتظامی و مرزبانی تبریک گفت.

Print
350 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان