• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پیام تقدیر شهردار ارومیه از شهروندان و تبریک به رییس جمهور منتخب و منتخبین جدید شورای شهر
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پیام تقدیر شهردار ارومیه از شهروندان و تبریک به رییس جمهور منتخب و منتخبین جدید شورای شهر

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ مجید آقازاده، شهردار ارومیه با صدور پیامی از حضور پرشور شهروندان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر و تشکر کرد و پیروزی رییس جمهور منتخب و منتخبین جدید شورای شهر را تبریک گفت. در این پیام آمده  است:
بسم الله الرحمن الرحيم
شهروندان قدرشناس و شهید پرور ارومیه باردیگر با حضور حماسی و افتخار آمیز در پای صندوق های رای با خلق حماسه ای بی نظیر و شکوهمند؛ برگ زرین دیگری در تاریخ این مرز وبوم به یادگار گذاشتند.
قطعااحساس تكليف شما شهروندان گرانقدر و غیور برای تعيين سرنوشت خود؛  اقتدار، سربلندی و عظمت ایران اسلامی را بیش از پیش رقم زد و آفرین به شما شهروندان بصیر،  آگاه و همیشه در صحنه که با حضور گسترده و وحدت آفرین خود  در صحنه رای با درک شرایط و موقعیت کنونی در لبیک به منویات  مقام معظم رهبری، تمامی نقشه های شوم استکبار جهانی را خنثی و بار دیگر دشمنان اسلام را مایوس کردید.
اينجانب از آحاد مردم انقلابی ارومیه نهایت تشكر و قدردانی را دارم که با حضور حماسی خود در پای صندوق های رای چنين صحنه های باشكوهی و بی نظیری را در اين مقطع حساس از تاریخ خلق کردند.
بدینوسیله انتخاب جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهور منتخب  سیزدهمین دوره ریاست جمهوری  را تبريک و تهنيت عرض نموده و از خداوند متعال برای منتخب مردم و دولت آینده، موفقیت و توفیق  خدمت  به مردم عزیز را مسئلت می نمایم.

همچنين خدمت منتخبین جدید ششمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه تبریک عرض نموده و امیدوارم که با برنامه‌ریزی،  وفاق و همدلی منتخبین جدید، شاهد توسعه و عمران شهری با هدف رفاه شهروندی بیش از پیش باشیم و بدون تردید دوره جدیدی از نوسازی و شکوفایی کلانشهر زیبای ارومیه را شاهد خواهیم بود.
در پایان از درگاه خدواوند متعال سرافرازی  همواره ملت ايران و كليه خدمتگزاران اين مرز و بوم را آرزومندم.
مجید آقا زاده
شهردار ارومیه

Print
242 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان