• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پیام دعوت شهردار ارومیه برای شرکت پرشکوه آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پیام دعوت شهردار ارومیه برای شرکت پرشکوه آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن

بسمه تعالی

انقلاب اسلامی ایران با رهبری داهیانه معمار کبیر انقلاب و جانفشانی آحاد جامعه ایرانی و تقدیم شهدای بسیاری به پیروزی رسید تا ندای عدالتخواهی و آزادای خواهی در جهان طنین انداز شود.

این انقلاب امیدی دوباره به مستعضفین سراسر جهان بخشید تا با الهام از آن که استکبارستیزی و ظلم ستیزی از جمله ویژگی های مهم آن است، به مقابله با زورگویان و امپریالیسم آمریکایی بپردازند.

امروز چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و هر روز و هر سال که میگذرد این انقلاب الهی مستحکم تر و به سمت جاودانه تر شدن حرکت می کند، به نحوی که شاید تحلیلگران سیاسی کشورهای غربی و استکباری حتی کمترین احتمال را هم نمی دادند که چهل سالگی انقلاب با اقتدار و نفوذ حداکثری آن در منطقه و جهان توام شده و آرمانهای آن در قالب حرکت های مردمی بتواند در کشورهای مختلف در برابر استکبار قد علم کند.

امروز انقلاب اسلامی مستحکم تر، قدرتمندتر و مقتدرتر از همیشه برای دوران بعد از چهل سالگی خود آماده می شود تا دوران شکوفایی، توسعه و پیشرفت حداکثری را شاهد باشد تا به حول و قوه الهی پرچم این انقلاب الهی را بتوانیم تا انقلاب حضرت ولیعصر(عج) برافراشته نگه داریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب، از عموم مردم شریف و ولایتمدار ارومیه و آذربایجان غربی دعوت می کنم تا در راهپیمایی 22 بهمن امسال با حضور حداکثری خود جواب دندان شکنی به یاوه گویی های ترامپ و سایر سردمداران استکبار داده و یأس و ناامیدی دوباره ای به بدخواهان ملت بزرگ ایران بدهند.

یادآور می شوم مدیران و کارکنان شهرداری ارومیه نیز در این راهپیمایی با عظمت در کنار سایر شهروندان شرکت حداکثری خواهند کرد تا پایبندی خودی به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

محمد حضرت پور

شهردار ارومیه

Print
403 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان