• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پیام شهردار ارومیه به مناسبت روز دانشجو
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پیام شهردار ارومیه به مناسبت روز دانشجو

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه متن پیام محمد حضرت پور، شهردار ارومیه به شرح زیر است؛

 دیگر بار شانزدهم آذر فرا رسید. روزی که مقارن با سالروز شهادت دانشجویان مسلمان و مبارز میهن است و یادآور رسالتی که تمسک به آن، به نهضت اصیل دانشجویی، هویت و اعتبار ملی و اسلامی می‌بخشد.

16 آذرماه یاد آور تبلور غیرت و همت دانشجویان سرافراز همگام با سایر اقشار ملت ایران در پاسداشت ارزش های دینی و ملی است که ماندگارترین جلوه های ایثار و از خود گذشتگی را در صفحات زرین تاریخ ایران اسلامی ترسیم نمودند.

موفقیت‌های مکرر دانشجویان ایران اسلامی در عرصه‌های علمی و پژوهشی که سهم مهمی در پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور داشته‌اند و همزمان با آن بصیرت، آگاهی و واکنش آنان نسبت به رویدادهای داخلی و بین المللی، ارزنده و قابل تحسین است.

دانشجویان و دانشگاهیان همواره در بزنگاه‌های تاریخی و برهه‌های حساس از انقلاب شکوهمند اسلامی گرفته تا هشت سال دفاع مقدس و سال‌های پس از آن در سنگر بازسازی، پیشرفت و آبادانی در صف مقدم نقش‌آفرینی و حماسه‌سازی قرار داشته‌اند و با وجود فشارها، و تحریم ها از مرزهاي هويت و اصالت میهن عزیز اسلامی خویش جانانه دفاع كرده و مي‌كنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، « روز دانشجو» را که نماد آزادگی و استکبار ستیزی دانشجوی مسلمان است، به دانشجویان و دانشگاهیان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم دانشجویان فهیم و فرهیخته در تقویت و تحکیم پایه‌های اسلامیت و جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشا باشند.

Print
597 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان