• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

چهار ایستگاه تخلیه نخاله‌های ساختمانی در شهر ارومیه ایجاد شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

چهار ایستگاه تخلیه نخاله‌های ساختمانی در شهر ارومیه ایجاد شد

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: شهروندان می‌توانند نخاله‌های ساختمانی خود را به ایستگاه‌های نخاله سازمان مدیریت پسماند در چهار نقطه از شهر منتقل کنند.

هادی بصاری با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند نخاله‌های ساختمانی خود را به مراکز مجاز و مورد تایید سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه انتقال دهند، تصریح کرد: مراکز مجاز تخلیه نخاله‌های ساختمانی به آدرس‌های ایستگاه کیلومتر۱۰ جاده سرو، بالاتر از دانشگاه نازلو، نرسیده به پل نازلوچای، گودال ایجاد شده شن و ماسه باند برگشت(دسترسی از زیرپل)؛ جاده انهر، روبروی روستای انهر، جنب پل، گودال کوره‌خانه فرید؛ جاده ساوالان (بالانج)، نرسیده به روستای قره‌آغاج، جنب کارخانه ایزوگام و جاده ساوالان (بالانج) گودال کوره‌خانه خامنه در شهر ارومیه فعال هستند.

وی به برخورد با متخلفین تخلیه نخاله‌های ساختمانی نیز اشاره کرد و گفت: کسانی که مبادرت به تخلیه نخاله‌های ساختمانی کنند علاوه بر جریمه نقدی منجر به توقیف خودرو فرد مذکور می‌شود.

به گفته بصاری همچنین شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده خودروهایی که مبادرت به تخلیه نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر می‌کنند با شناسایی خودرو مذکور تخلف را به سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گزارش دهند، علاوه بر این ضابطین سازمان نیز به صورت شبانه روزی در حال گشت‌زنی در جهت شناسایی و برخورد با متخلفین هستند.

Print
569 رتبه بندی این مطلب:
5/0
دی ان ان